Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Yere tüküren insanlar

    Ne zaman vazgeçecekler? Çok kez bu duruma şahit oldum ve o anlarda tüküren kişiye ve yere bıraktığı salgıya onlardan iğrenirmişçesine baktım. Bazıları bu bakışımı gördüler. Bunların bazıları umursamadı, bazıları utandı. Sadece erkeklerde yapmıyor. Çok kadın gördüm sokakta yere tükürürken. Hayır birde tükürmeden önce balgam çıkarma aşaması var. Öyle bir ses çıkarıyorlar ki adeta "Bakın bakın! Tükürüyorum!" diyorlar. Onlar yerlere tükürüyor, nahoş bir görüntü oluşuyor ve midelerimiz bulanıyor. Ancak şöyle bir durumda söz konusu ki o tükürükler toprağa karışmıyor bence. Sen ben soluyoruz o insanların tükürdükleri salgıları balgamları. Direkt uzaya gitmiyor ya. Ben yere kürdan atamayan insan, bunları gördükçe Doğa Ana'ya karşı gösterdiğim saygıyı neredeyse gereksiz buluyorum. Ben temiz tutmaya çalışıyorum, yaşlı amcalarımız süpürüyor caddeleri sokakları. Onları yormamayı düşünürken adam yere çöp atmayı bıkar tükürüyor. Çöp atsa daha iyi, en azından biri alıp çöpe atar. Neyse daha fazla midenizi bulandırmak istemiyorum arkadaşlar. Okuduğunuz için teşekkürler.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 912
    Kayıt tarihi
    : 19.02.12
     
     

    Öğrenciyim, parasızım çünkü işten çıkarıldım. Yeni bir iş bulana kadar bu yazım burada kalacaktır..