Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '15

     
    Kategori
    Güncel
     

    Yeri gelince KADIN yeri gelince...

    Yeri gelince KADIN yeri gelince...
     

    Yeri gelince doğumuyla üzülünülen, ardından yeri geldi iş vakti ya ohh kızım var denilen, yeri gelince doğurganlıkla tabiatın mucizesi gibi görülen ardından yine sinirlere hakim olamayan şuursuzların diliyle en aşşağılayıcı küfürler edilen. Yeri gelince süslen çirkin olma denilen ardından yine bu ne süs ayıp namusumuz iki paralık mı olacak denilen. Yeri gelince sen küçüksün bu işlere karışma aklın almaz denilen ve yine yeri gelince çocuk yaşta hadi bakalım gel sokaktan, yaşın 16 oldu mahallenin bakkal amcası seni istiyo denilen. Yeri geince ahhh ne çektim kocamdan kızım denilen yine yeri gelip kadın kocasının dayağını, küfrünü, tacizini şiddetini görünce "bana yardım edin" dediğinde, yerin kocanın yanı gelinlikle gittin kefenle geleceksin denilen. Yeri gelince okuyan, işe girip çalışan, emeğinin derdinde olan iken, yeri gelince patronunun tacizlerine maruz kalan. Yeri gelince evlenip çalışan yeri gelince tüm çalıştıkları kocası tarfından  elinden alınan, yeri gelince "benim oğlum aslan parçası canı hanği kızı isterse o onundur" sözlerini işiten yeri gelince aşık olup sevdiği adama kaçtı diye namus kisvesi altında katledilen. Türkiye'de kadın olmak işte böyle "yeri gelince kadın yeri gelince sömürülmesi hesal insan".

     
    Toplam blog
    : 1
    : 210
    Kayıt tarihi
    : 02.10.15
     
     

    Hukuk fakültesi mezunuyum,5 yıldır avukatlık yapıyorum.Evliyim ve dünya tatlısı bir oğlum var.Gün..