Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Yerim ben seni

Yerim ben seni
 

McKenzie sadece 4 yaşında ve okuldan atılmış. Öğretmenlerine ve arkadaşlarına saldırıyormuş. Yönetim onun bu saldırgan tavırlarından bezmiş ve okuldan atmış.

İfadeye bakar mısınız... yüzünden cinlik akıyor. İnanılmaz tatlı bi çocuk. İnsan onu okuldan atmaya kıyamaz ya.

Çocuk yaramaz olduğunu inkar etmiyor zaten... yüzüne dikkatle bakarsanız gözlerine ve gülümsemesine :)))) müthiş müthiş.

Einstein'ı da okuldan atmışlardı sonra dünyaya rezil oldular. McKenzie'yi okuldan atmanın Einstein'i okuldan atmaktan bi farkı yok. Sonra pişman olacaklar ama iş işten geçecek. Benden söylemesi...

Ya verdiği artistik poza ne demeli... yarım ağız gülümsemesine...

:))))))) Ah şirin bebem ah... bilemiyorum tabii.. kimbilir neler yaptın da okuldan atıldın.

Yine de her ne yaptıysan yaptın... Sana yapılanı biz ülkemizde katillere canilere bile yapmıyoruz.... bi görsen... herkes bacımız herkes kardeşimiz!

Hiç takma kafana... Minik Emir'ime dediğim gibi; hergün hergün okul mu olurmuş. Daha sadece 4 yaşındasın. Oyna, zıpla, cam kır, kedilerin kuyruğunu çek, bahçelerden erik çal.

Sen bunları yap gel yanıma... yeni yaramazlıklar öğreteyim sana... ama lütfen önce o iskeletli kıyafetini çıkar. :)))))))))))))) Psikopata bağlanmış gibi görünüyorsun.

Cansın sen can... Yerim ben seni...

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/category/haber/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..