Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '06

     
    Kategori
    Haber
     

    Yerin her zaman bahar olsun

    Yerin her zaman bahar olsun
     

    Dün gece spor programı izliyordum ordan aldım haberini, ne kadar zor söylediler. KARAOĞLAN' ın öldüğünü bende sanki o spor programını sunan kişiyle aynı anda aynı duyguları hissettim, biraz nefesim daraldı, boğazım düğümlendi, sesim kısıldı, meğer ne çok insan ilk duydugunda aynı şeyleri hissetmiş, acaba neden biz değerlerimiz yitirince anlıyoruz?

    Kaçımızın umrundaydı KARAOĞLAN GATA' da tek başına ölümle pençeleşirken? Ve bize en çok ihtiyacı olduğu zaman yanınında değildik. Galiba şu anki durumda onun bize ihtiyacı olduğundan daha çok bizim ona ihtiyacımız vardı.

    Evet Karaoğlan sana en çok ihtiyacımız olduğu zaman bırakıp gittin, sanki hiç gitmeyecek gibiydin, ordan kalkıp " AYŞE artık Türkiye' de tatilde " diyecektin ve biz anlayacaktık ki güzel günler çok yakında, artık kurtulduk diye sevinecektik.

    SENİN GİBİ DÜRÜST, MERT bir insan daha gelir mi bilmem ama sen gerçektin, tarih seni KARAOĞLAN diye altın harflerle yazacak.

    Merak ediyorum dünyada senin kadar çok kişiye isim babalığı yapmış biri varmı? Benim adım ERCAN, ilk defa adımın BÜLENT olmadığı için üzülüyorum. Tek tesellim ailemde bir kaç BÜLENT oluşu... Hoşçakal KARAOĞLAN, YERİN HER ZAMAN BAHAR OLSUN...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 457
    Kayıt tarihi
    : 06.11.06
     
     

    Şu an için Çanakkale'nin Küçükkuyu beldesinin şirin köyü Yeşilyurt köyünün en güzel köşesinde yer al..