Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

     
    Kategori
    Şiir
     

    Yerini seven adam

    tükürüğünle ağzımı çalkaladım,

    öperken beni, ağzımda unuttuğun.
    belki ilk değil bu yaptığım;
    ilk tükürüğü değil bir kadının ağzımdaki,
    ilk değil ağzımı çalkalayışım.
    ama yuttum biliyor musun?
    ilk kez yuttum bir kadını,
    tükürüğüyle, şehvetinin tuzuyla filan yuttum.
    "acıktım" demiştim sana, yorulup bağdaş kurduğunda sen,
    acıktığımı unuttun ve tekrar sevdin beni içinde.
    ah bu unutkanlığın; olsun. 
    ben de unuttum acıktığımı,
    yerini seven bir çiçek gibi sevdim içini sonra.
    hiç değişmesin yerim diye,
    geldiğim yeri unuttum, 
    geldiğim yer müphem,
    olduğum yer, için.
    yerimi sevdim kadın,
    yerimi sevdim,
    hiç, değişmesin.
     
    Toplam blog
    : 1
    : 54
    Kayıt tarihi
    : 13.10.11
     
     

    Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi ..