Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Yerkesik İlköğretim Okulu ana sınıfı öğrencileri yıl sonu etkinliklerini gerçekleştirdiler...

Yerkesik İlköğretim Okulu ana sınıfı öğrencileri yıl sonu etkinliklerini gerçekleştirdiler...
 

Yerkesik İlköğretim Okulu Ana Sınıf öğrencileri


Öğretmenleri Zehra Topaloğlu. Minikler heyecanlıydı o gün. Yıl içersinde öğrendiklerini sergileyeceklerdi büyüklerine.

Ben isimlerini öyle hep bilmiyorum ancak, beni etkileyen onların dile getirdikleri oyunları, skeçleri, şarkılarıydı. Kız isteme perdesi bile vardı.

Barış Manço’nun şarksıyla oyunlarını sahnede ortaya koydular.

O küçük öğrencilerin hepsi neredeyse sahnede ortaya konan tüm gösterilerini ezberlemişti.

Görevlerine karşı sorumluluğu , duyarlılığı, disiplini, öğrenmişler. Okul öncesi eğitim zorunlu hale gelmiş yönetmelikleri uyarınca.

Çocuğun bir takım duygu ve düşüncelerinin davranışlara yansıması ve sosyalleşmesi, etkinliklerin grup anlayışını kazandırması gibi birçok faktörleri öğrenmesi açısından Ana sınıfı zorunlu bir ihtiyaçtır.

Yerkesik İlköğretim Okulu’nun küçük hanımları ve küçük beyleri çok ustaca sergilediler iz bıraktılar, yıl sonu etkinliklerini… Hepsini tek tek öpüyorum, sevgiyle kucaklıyorum…

Ancak benden başka onları öyle candan seven bir başka kişi vardı. Yerkesik Belediye Başkanı Yusuf Demirci.

Onu karşıdan izledim o candan ve yüreğiyle idi, sevgiyle….Duyguluydu…

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..