Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yerleşmiş Doğum Çatlakları Kaderimiz mi?

Anneler bilir doğum çatlağı hem duygusal bir bağımız olan hem de saklamak için zaman zaman şekilden şekile girdiğimiz göz bebeklerimizdir.

Oğlum Bulut bana ‘Annneeee karnına ne oldu böyle ne garip’ dediğinde 5 yaşındaydı. Yani Onu karnımda taşırken meydana gelen çatlaklar ile çoktan barışmıştım. Güldüm geçtim.

Ancak birkaç ay önce yoğun bir spor & diyet temposuna girip kilo vermeye başlayınca karnımdaki çatlakların ‘yarık’ kıvamına gelmeye başladığını gördüm.

Kulaktan dolma birkaç yöntem denedim ancak bir arkadaşım dekolteye iyi geliyor, baya fark gördüm dediği Biooil’ı denememi söyleyince, ‘Haydi Papatya’ dedim, bir dene bakalım. Açık söyleyeyim yerleşmiş doğum çatlağını benimsemekten başka çare yok gibi hissediyor insan.

Size bir anda tüm çatlaklarımdan kurtuldum diyemem, zira Bulut şu an 15 yaşında düşünün ben bun çatlaklar ile ne kadar zamandır birlikte yaşıyorum. Ancak şunu rahatlıkla ve kesin olarak söylüyorum ki, pörsüme görüntüsü tamamen gitti.

Elbette bunda spor yapmamın etkisi büyük, ancak spor sonrası gümüş rengine dönmeye başlayan yerleşmiş doğum çatlaklarım artık o kadar da belirgin değil.

Tavsiyem şu doğumdan sonra hemen sürülmeye başlandığında henüz çok yerleşmiş olmayan doğum çatlaklarını katlanılabilir bir görünüme kavuşturmak için denenebilir. Ben memnun kaldım, anneme de aldım. Kendisi 60 yaşında ve yerleşmiş yüz kırışıklıklarında bile etkili oldu.

Bilooil’ın beni en cezbeden taraflarından biri fiyatı, diğeri de minik pratik ambalajı. Çantamda yer kaplamıyoruz, her aklıma geldiğinde sürebiliyorum. Ve yağ olmasına rağmen hızlı emildiği için kıyafetlerime de bulaşmıyor.

Kısacası Bio Oil (kalp) Ben..

Deneyin şekerler, kendinize bakın. Sırf çatlağım var diye bikini giymemezlik yapmayın. Yaza kadar bol bol vaktiniz var: )

 

Papatya Somer

Papatya.somer@milliyet.com.tr

instagram.com/papsmood

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..