Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Otomotiv
 

Yerli otomobil

Yerli otomobil
 

Mümkün mü ?


Açıkçası bu ilk yazım düşünceliyim. Ancak 21 yaşında birisi olarak bu yaşımda dahi TOFAŞ ve Anadol'a bindiğimde içim cız eder . Aslında biz Türk halkına ''YERLİ'' diye tanıtılıp ''Alın bu vatanın ve milletin döner sermayesi içinde yapılmış %100 yerli otomobildir !!!'' lansmanıyla tanıtılan ve Amerkan arabasını satıp ''YERLİ'' otomobil aldığını sanan halka resmen düzenlenmiş bir oyundur ! Bu olayların hepsi ben dünyada yokken gelişmiş. Şimdi ben bu ülkenin bir genci olarak ''Neden bizimde binek otosu , kamyoneti , minibüsü vs. vs. modelleri çıkan yerli marka otomobilimiz yok ?'' diye sorsam bana hangi siyasetçi ya da başka meslek gruplarından birisi cevap verebilir? Tabi ii ben gerek haberlerde gerek yakın çevremde bir kaç gelişme gördüm! Ancak bu yerli araba tutkunu olan 50 - 60 yaşındaki amcalarımızla olmaz . Yanlış anlamayım onlara saygım sonsuz ! Mesela Zafer adında muazzam bir spor araç üretildi Nissan'ın 370-Z modeline taş çıkartır ! O araç tanıtılırken ağlayanları ve aracı öpenleri görünce gözlerim doldu !!!!! Neden Neden Neden ??? 

Bizim şarkıcılarımız , futbalcularımız , zengin iş adam ve kadınlarının çocukları spor araba alacağı zaman 12 Silindirli bir FERRARİ yada Lamborghini , Bentley Mercedes , Porsche alıyorda neden yerli malı 12 silindirli uçak gibi fevkalade bir otomobil alamıyor para Almana Fransıza İtalyana gidiyor ??? Aslında para konusu da önemli ancak mühim olan para değil benim için. Bizim insanımız ''Abi bu almanların kimyası farklı adamlar ne yapsa en az 80 sene çalışıyor !!!''diyor da neden bir İtalyan ''Şu Türklere bak !? Neredeyse bizim Farrariyi sollayacaklar !'' demiyor!!!??? 

Dediğim gibi ben sırada bir vatandaşın en önemlisi bu ülkenin genciyim düşünmek sormak ve hayal etmek en doğal haklarımdan bazıları! Dilerim bir gün bu sorularıma bir cevap bulabilirim düşündüklerim de biraz olsunyanılırım ve en değerlisi Hayalim umarım gerçekleşir !!! Şu ülkenin bir arabaı olsun ADI NE OLURSA OLSUN !!!! 

 
Toplam blog
: 2
: 948
Kayıt tarihi
: 27.02.11
 
 

Son derece duygusal ve bir o kadar içine kapanık. Bütün bunların yanında karşısındaki insanı eğlendi..