Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Turizm
 

Yerli Turistlerin %7’si Otelde, Kalanı Dostunda Akrabasında; Turizm Değil Akraba Ziyareti Sanki

Turist değil ki bunlar, yaptıkları da turizm değil. Hani sadece %7’si tatilini otelde geçiriyormuş, onlar da bize gelsin bari!

Tatil yörelerinde yaşayanların işi zor, akrabaları kalkıp geliyorlar evlerinde kalıyorlar. Ülkeye katkılarından vazgeçtik akrabalarını fakirleştiriyorlar. Antalya’dan ev almayı düşünüyordum vazgeçtim, çoğunu görmek bile istemediğim akrabalarıma bedava otel.

Bu nedenle turizm bölgeleri boşalabilir, Ağrı Dağı’nın eteğine kimse gelmez herhalde; Zincirlikuyu’dan alayım daha garanti!

Turizm bakanlığı tarafından turizm potansiyeli içinde değerlendirmiyordur herhalde. Bir de elin adamlarının rahatını bozuyorsun otur evinde; “Bu yaz Didim’e gittim” Nerede kaldın? “Amcaoğlunda”

Bir tek vasıta kazanır herhalde, yürüyerek gidecek halleri yok; ona da bulurlar bir amcaoğlu!

Hay Allah ben de iç turizmi bir şey sanıyordum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..