Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Magazin
 

Yersiz suçlama

Yersiz suçlama
 

Evlenince hep böyle olur boşanınca da...boşananlar çok iyi bilir


Ünlülerin evliliklerinin kısa sürmesinin demek ki, bir az da görünüşle ilgisi varmış.

Can Bey'e gazetecilerin sorduğu "neden gece hayatından vaz geçmediniz de eşinizden vaz geçtiniz" soruya Can Tanrıyarın "Petek evde terlikle, eşofmanla dolaşıyor" diye bahane uydurması sanırım sadece benim değil, tüm kadınların öfkesine neden olacak.

Can Bey o zaman "Barbie" kukla aldığını zann etmiş, oysa normal insanla evlenmiş k, bunu kabullenememiş.

Eğer sevgi gerçek sevgi olsaydı yarın al, ya da şal giymesi bence hiç önemli olmayacaktı. Görsel sevgi sevgi değildir, şehvettir. Sevgi kalpten gelir, bunu farkında olmadan Can Bey her kese anlatmış ve kendi kabahatini ortaya koymuş aslında.

Ayrıca Petek Hanımın zatürree tedavisi gördüğünü duymuştum. Ve böyle bir tedavinin ardından zannımca hekimler de fikrimi destekelr ki, nerdeyse bir ömür insan giysisine, üşütmemesine dikkat etmeli. Maalesef ki, Can Bey bunları önemseyecek kadar olgun değilmiş....

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..