Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeryüzü ve Gökyüzü

            Yeryüzü ve Gökyüzü
Yeryüzü, insanın yurdu, özü toprak. 
İnsan burada yaşar mutlak olarak.
Yaşar insan insanca ve insan kalarak.
 
Mavi ise, insan için güzel bir umuttur.
Özgürlüğü simgeleyen cesur renk.
Gökyüzünün derinliğine ve sonsuzluğuna, 
uçsuz bucaksız kollarını açan zarafet.
 
Yeryüzü, doğanın en büyük nimeti insana.
Beyaz ve tertemiz bir sayfa anlayışı olana.
Kıymetini bilen vefa sahibi insana.
 
Yeryüzü, insanım diyen herkese!
Kutlu, mutlu, daim olsun.
Gönüller hoş seda ile dolsun.
Yeryüzü insana en büyük şeref, en büyük mutluluk olsun.
 
Benim, sadece bana özgü ve bana ait olan
daha önce hiç dokunulmamış, 
elle tutulmayan ve gözle görülmeyen hayallerim var.
Dağları, çölleri, denizleri aşan
geçmişten ve süslü püslü masallardan çıkıp gelen rüyalarım var.
 
Benim, düşüncelerim, fikirlerim, duygularım var insanca.
Bir tam bütün inancım, sözüm, yapacaklarım var.
 
Yeryüzüm ve gökyüzüm.
Geçmişim, bugünüm, geleceğim hep benim.
Sınırlarım yoktur benim.
En uçlarda gezer zihnim.
Sesler, renkler, gölgeler.
Hepsi de cihanda beni söyler.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..