Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Yeryüzünde bir melek

Yeryüzünde bir melek
 

YERYÜZÜNDE BİR MELEK


Nice güneşler doğuyor seninle içimde, nice sabahlar aydınlığına. Hepsi binlerce neş'e, binlerce heyecan yüklü. Gözlerine binlerce anlam yüklüyorum, gülüşüne binlerce sevinç. Bir ömrü seninle paylaşmak, her gün biraz daha sen olmak. Bir tek gülüşünde binlerce dünya, umutlar, inançlar saklı. Her attığın kahkahaya nice sevinçleri feda edebilirim. İçimden geldiği kadar, en verebildiğim kadar.

Benim gülümseyen yüzümsün sen. En derinim, en incinebilirliğim. Seninle yaşamak bir meleğin dinginliğiyle, huzuruyla yaşamak, o masum düşlerine konuk olmak, sükûnetini paylaşmak. Kusursuz ve olağanüstü bir düş gibi. En güzel düşlerden bile daha güzel. Özlemlerim sana dair, sevinçlerim sana adanmış. Hayatımın tadı sen, yaşamımın rengi sen, hepsi sadece sen olmuş.

Yüreğim yüreğinde, yüreğim o yumuşacık, bembeyaz pamuk ellerinde yaşamak. Senin gözlerinde yıldızlar ışık saçar, senin gülüşünde en güzel çiçekler açar, gülümseyen yüzünde güneş altın ışıltılarını yayar. Senin o küçücük bulut ellerin hep mutluluk, hep huzur kokar. Bir de yüreğin, o bembeyaz, o kocaman yüreğin var. Senin yüreğin ki, hiç durmadan sevgi fısıldar; Senin yüreğin ki, o yürekte hiç durmadan güneşler parlar. Ve senin yüreğinle bu sevda hep yeniden yazılmaya başlar.

Nice ölümsüz sevdalar anlatıldı durdu. Şiirlere, şarkılara, masallara konu oldu. Benim için, ilk görüşte olanı, en büyük olanıysa sana olan sevdamdı. Aslında çoktan hazır olduğum, gerçekten seninle inandığım, çok önceden yazılmaya başlanmış, her gün daha sıkı tutunduğum, bağlandığım, büyüyen bir sevda...

Bir annenin yüreği hep kanatlanmaya hazırmış, senden gelen tüm sevgilere, tüm mutluluklara, senin olan seninle olan her şeye çoktan razıymış. Bir annenin yüreğinde ne çok sevgi yaşarmış, o yürekte ne çok umut, ne çok heyecan, ne çok inanç varmış seninle öğrendim. Bu keşif, bilinçsizce bir atılış değil, hayatın tam kalbinde yaşayıp, onu en koşulsuz şekilde duyumsayabilme yürekliliği belki de. İki yürek çarpıntısı, iki yürek dolusu. Sen bir düşün peşinde yaşamayı öğrettin bana, ayçiçeklerinin bıkmadan, usanmadan güneşi takip etmesi gibi, hep yüzümü sana çevirmeyi öğrettin. Hayata biraz muzip, biraz hınzırca bakabilme yürekliliğini öğrettin. Yüreğimden taşan bunca sevgi, verdiğin bunca ilham için, sevgilerin en farklısı, en yüreklisi olduğun için, binlerce teşekkür ediyorum sana benim yeryüzündeki küçük meleğim!...

Doğduğun'da öyle küçücük, öyle savunmasızdın ki, tüm hayatımı böylesine değiştirebileceğini hiç düşünmemiştim doğrusu. Düşüncelerimi, umutlarımı, beklentilerimi... Artık sana ait her şey diğer şeylerin önüne geçmiş durumda. Her yanda gülümserken çekilmiş fotoğrafların, sana dair alınmış notlar, senin için önemli şeyler var. Kısacası tüm hayatımızın her anında senin kattığın anlamlar, güzellikler var. Bunun içindir ki, senin o güzel dudaklarının kıvrıldığını görmeye ya da o güzel kirpiklerinde bir damla yaşa asla tahammülüm yok. Senin dudakların hep gülüşlere açılmalı, yüzün yepyeni mutlulukları anlatmalı, gözlerin sevinçlerle ışıldamalı, kollarını boynuma her doladığında bu sadece mutluluktan olmalı. Senin o küçücük masum dünyan hep öyle kalmalı. O dünyada korkular, umutsuzluklar, gözyaşları hiç olmamalı.

Bütün çocuklar, yeryüzüne gönderilmiş küçük birer melek. Sevgi dolu ama bir o kadar savunmasız ve kırılgan bu küçük melekler hayata dair ne varsa her şeyi bizim penceremizden görüp öğreniyorlar. Onlar, bizim hayata bakışımız, hayata dair umutlarımız, hayallerimiz. Onlar bizim ve tüm dünyanın geleceği. Onlarla gerçekleşecek en güzel düşler, onlarla yeşerecek sevgiler. Bütün kapılar onların sevgisiyle açılacak yürekten yüreğe, gönülden gönüle. Bir sevgi şarkısı gibi... Yüreğe düşülecek en güzel ve en özel not sevgi...

En yürekli sevdamsın sen!... Yeryüzün'de küçük bir melek olan kızım!... Beki farkında bile değilsin henüz, ama o küçücük melek ellerinde bütün yüreğimi tutuyorsun sen!... Aldığım her nefes senin için, bütün hayallerim, bütün umutlarım yalnızca ve sadece senin için. Bir sürü resim çiziyorum sana benzeyen ama hiçbiri sen değil, senin o ışıl ışıl güzelliğini yansıtamıyor. Bir sürü yazı yazıyorum seni anlatan ama hiçbiri seni anlatacak kadar mükemmel değil. O kendine has kokunu, melek yüzünün güzelliğini ifade edebilmek mümkün değil!...

Sen bana seni yüreğime yazmayı öğrettin hiç silinmemecesine. Evet, bu yürekteki en güzel yazısın sen. Sevginin ve mutluluğun yazısı. BEN YÜREĞİME YAZDIM SENİ, YÜREĞİM ELLERİNDE YAŞAMAK İÇİN!...

 
Toplam blog
: 34
: 1133
Kayıt tarihi
: 18.04.10
 
 

Hayatım boyunca yazı yazmayı çok sevdim. Uludağ Üniversitesi İktisat Bölümü mezunuyum. Kızıma öğr..