Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeryüzünde her şey tek tip mi?

Yeryüzünde her şey tek tip mi?
 

Alıntıdır


Rengini belli etmeyen insanlardan hep rahatsız olmuşumdur.

Kendisini net ortaya koyan insanlara da sempatiyle baktım.

Ben herkesin bir taraf olduğuna inanırım;

Duyan, düşünen her insan bir taraftır bence.

Tarafsız olmak hiç olmaktır.

Omurgasız canlılar her şekle giriyor ya hani?

Bulunduğu kalıbın şeklini alıyor,

Eğilip bükülüyorlar ya öyle işte...

İz bırakmıyorlar,

Kokmuyor , bulaşmıyorlar.

Oysa rengini belli eden güçlüdür.

Olumlu ya da olumsuz düşüncemiz ne olursa olsun

Ne olduğunu

Neyi savunduğunu açık açık göstereceksin.

Bazen bazı şeyler boyumuzu aşıyor.

Sonucunda başarıyı elde edemiyoruz.

Ama nerede durduğumuzu bilmek ve ilan etmek

Karşı taraf beni kabullenmez kaygısına düşmemek en doğru olanı değil mi?

Hem yeryüzünde her şey tek tip mi?

Her şeyin bir karşıtı yok mu?

Yaşadığımız dünyada nefes alabiliyorsak

Yerimizi ve tarafımızı belli etmesek İNSAN olabilir miyiz?

Özüme saygım varsa,

Sorumluluk sahibiysem,

Özgürsem,

Üstelik toplumumuzda son günlerde

Renksiz, kokusuz, şekli belli olmayan insanların varlığı her geçen gün çoğalmakta iken

Neden korkusuzca ne tarafta olduğumu haykırmayayım?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..