Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeşil-bahar-anahtar

Yeşil-bahar-anahtar
 

...


Ben bahar çocuğuyum. Bir Mart sabahı annemi oldukça sarsarak, ölümle korkutarak bağıra çağıra gelmişim dünyaya. Ve doğduğum günün yıldönümü hızla yaklaşmakta. Baharda doğanlarda mı olur bu duygular daha çok bilmiyorum. Ama kışın soğuk günleri bitip de doğa yazı hatırlamaya başladığında, havaya-suya-toprağa cemreler düşüp te boş gibi duran saksılarımdan zarif sümbüller kendilerini gösterdiğinde içimde tarifsiz bir kıpırtı başlar. Ağaçlara su yürümeye başlar diyor takvim Mart ayı için. Sanırım o su ne menem bir şeyse benim de ayaklarıma, oradan da taa saçlarımın ucuna kadar yürüyüp gidiveriyor. Koyu renkli bir şey görmek dahi istemez oluyor gözlerim. Hep bahar dallarının kızıllığında, eriklerin beyaz çiçeklerinde, göğün uçuk maviliğindeyim. Yeşil yeşil bakıyorum yüzümü nereye çevirsem. Bahçemdeki, saksımdaki yeşil ben baktıkça bulaşıyor ela gözlerime ve oradan eriyip bulaşıyor baktığım her nesneye. Bahar demek yeşil demek çokça...

Okuduğum kitaplar daha bir havai olmalı bu mevsimde. Giydiklerim uçuşmalı, alacalı olmalı tüm giysilerimin renkleri. Evde de bahar havası estirmeli. Biraz reklama girecek ama bahçeyle ilgili bir dergi aldım sabah işe gelirken ve çok hoş çiçek resimleri vermiş okurlarına hediye. Ha bir de Tüyaptaki Bahçe Dünyası 2010 fuarı için giriş bileti. İlgilenenlere duyurulur:)İşte o çiçek resimleri çerçeve yaptırılp mutfağımın bir duvarını süsleyecek en yakın zamanda. Bahçede canlıları, duvarda resimleri olsun doya doya yaşayalım doğayı.

Oğlumun odasına yeni bir renk gerek. Kendisi siyah ve kırmızıya boyamak istiyor duvarları ama ben koyu griye ikna ettim. Belki daha az depresif olur etkisi. Bir Newyork posteri aldım hafta sonu İstiklal Cd.deki pasajların birinden. Bir de duvara zarar vermeyen şu japıştırıcılardan. Perdelerin rengi değişecek tabi(Taç Perde'de %50 lik indirim var bir ziyaret etmeli)

Ruhumda da temizlik yapma zamanı. Oflayıp puflayıp şikayet etmelere, olmayacak şeylere kafayı takıp boşa ümitlenmelere bir son vermeli. Yetinmek ve şükretmek kelimeleriyle yeniden barışıp kendimi keşfe devam etmeliyim. Kendime güzel bir şeyler söylemek zamanı...

Bana bir şey söyle; daha önce hiç söylenmemiş olsun

Hiç şakımamış bir kuşun eşsiz sesi olsun sesi

Kokusu Cennet'ten sızmış ve sözüne bulaşmış olsun

Dokunduğumda...Dokunduğumda hasretim olsun, vuslatım olsun

Gözlerinde göreyim söylediklerini, gözbebeklerin aynan olsun

Öyle bir anahtar olsun ki sözlerin, açılmadık kapı kalmasın üst üste kilitlenmiş, katmerlenmiş ruhumda...

Sözlerinin son durağı özüm olsun.

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..