Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeşil Bahçem

 
Şiir: Yeşil Bahçem
 
Şiir Konusu: Bahçem, yeşil ve güzel benim
                                                                   
                                               Yeşil Bahçem
Benim bahçem yeşil ve güzel.
Her mevsim ayrı renkte güzel kokan çiçekler açar.
Dört mevsim başka güzel.
Bahçemde her dem tatlı dilli insanlar var, ağızlarından bal damlar.
İçinde yeşil ağaçlar, çeşitli güzel bitkiler, hayvan dostlarım yaşar.
 
 
Lütfeder tarif eder misiniz bana? Sizce, güzellik denen şey, nedir şu hayatta? 
Ben şöyle görürüm gönül penceremden, süzerim güzeli: 
Her tarafta bir bahçe olursa eğer! 
Vakit o vakittir, tamam olur! 
Bahçem içinde ağaçlardan, sebzelerden, meyvelerden,
farklı renkte güzel çiçekler açar.
Gönlüm ferahlar, ruhum neşeyle dolar.
 
Akıl bağım, gönül yerim bahçemdir.
Bahçem için su, yağmur, toprak berekettir.
İçinde kuru toprak ve dikenler değil! 
Yeşil ağaçlar, mis kokan çiçekler yetişir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..