Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Yeşil Noel...

Yeşil Noel...
 

Yeşil Yılbaşı


<ı>"Evinize sokun" diye işaret edilen yazılı ve basılı kağıtlardan birinde <ı>(Onlar bunlara 'gazete' diyor) okumuştum.

Ayrıca o işarette, yandaş olmayan gazeteler için de <ı>"evinize sokmayın" deniyordu...

<ı>‘Denme’ leri emir olarak algılayan bir prof. <ı>('Dr.' si de var) <ı>'ben dahil' kendisini okuyanına(!) bunları İslam'ın olmazsa olmazlarından olarak bildirmiş, hatta, <ı>"Boykot etmek farzdır" demişti.

Hatta o işaret edici bir keresinde, <ı>"katili af yetkisi maktulün varislerine aittir" demişti de, bu prof, yine <ı>"İslam’a uygun" olduğu yolunda görüş bildirmişti...

Hazır konu açılmışken bu sözde profun söylediklerinden bir iki cümle daha aktarayım:

<ı>"Ben; 'laikim' demediğim gibi, laiklikle İslam'ın bağdaşmayacağını da açıkça ifade ediyorum"

<ı>"Boşama yetkisi kocadadır' imam nikâhını geçerli ve yeterli saymak zorunludur"
"Kötü maksatla kadına doğru yürümek, 'ayak zinası', öpüşmek, 'ağız zinası'dır "

Artı,

<ı>"Kalp; zinaya meyleder arzular, organlar ise buna uyar veya uymaz"

Gördünüz mü adamların kalplerini ve organlarının faaliyet alanlarını?
Din üzerinden <ı>'şer', 'şehvet', 'kadın', 'para', 'güç', 'oy', 'iktidar' ...

Nereden nereye demeyin...

Şimdi de yılbaşı öncesi benzer bir girişimde daha bulunuldu ve bazı illerimizde evlere elden servisle bildiri dağıtıldı.

Özetle:

<ı>“Noel ve yılbaşı gecesinde 'kadın erkek' açık kıyafetleriyle dans etmek dinimizin ahlak ve haya esaslarına aykırı olup haramdır.

<ı>Ayrıca bu gece eğlenmek adına yüzlerce genç kızımız namus ve iffetini kaybediyor ve bunun dayanılmaz sonucu olarak bu gecede insanlar kendilerini içki, fuhuş, kumar gibi şeylerle kendilerini ve toplumu sonu felaketlerle bitecek acı sona getiriyorlar.

<ı>Bir Hıristiyan adetinin ihya edilmesi her Müslüman için manevi tehlikelerin ve inanca dayalı tahribatın en büyüklerinden ve en korkunç olanlarından sayılır...” dendi.

Ne adına, demokrasi adına mı?

<ı>- Hadi be oradan!

Din adına mı?

<ı>- Benim dinimden, benim Müslümanlığımdan kime ne?

Cennete girmek adına mı?

<ı>- Ben onlarla aynı cennete zaten girmem...

Ne adına?

<ı>- ?

Şahane dinimizi bu hallere getirip türlü hesap ve kitaplarla nema ve sömürü peşinde koşan sahte din tüccarlarına <ı>'dikkat!' ...

Herkese ve her keseye gönüllerince sevdikleriyle yeni, yepyeni nice yıllar diliyorum...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..