Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Yeşil Rüya: Uzungöl

Yeşil Rüya: Uzungöl
 

Uzungöl,doğal güzellikleriyle güzel.


Uzungöl manzarası, doğal güzellikleri ile harika bir turizim yeri.

Otelleriyle, parklarıyla, yeşillikleriyle kendini daha da güzelleştirmiş bir yer.

Otel derken bir sürü yer var.

Ama genellikle uğranılan yerler İnan Hotel.

İnan Hotel adeta Uzungöl'ün güzellikleriyle birleşmiş bir yerde hizmet vermektedir.

Kalmak yanı sıra; yemek yemek ayrı bir zevk oluyor insanlar için.

Yemeklerin damakta kalan o mükemmel lezzeti insana mutluluk veriyor.

Uzungöl...

Doğasıyla, yemeğiyle, konforuyla, hizmetiyle insanların içini kıpır kıpır ediyor.

Gelelim bunca konfordan sonra Uzungöl'ü gezmeye.

Öncelikle şelalelerden başlayalım.

Üstünde yürüş yapmak, fotoğrafını çekmek, bir çimene oturup izlemek çok güzel bir duygu...

Şimdi sıra Uzungöl evlerinde.

Ahşaptan yapılmış, mis kokulu evler var burada.

Uzungöl, bir yeşil rüya !

Peki niye mi?

Niye, söyliyeyim burası Uzungöl, burası doğa harikası bir yer kuşlar, böcekler, kelebekler...

Yani anlatmaya çalıştığım şey, kısaca; kendinizi yalnızlıktan kurtaracağınız tek yer doğa.

Ben pek uzun anlatamadım ama , Uzungöl'ün uzun mu uzun denecek bir öyküsü var...

 
Toplam blog
: 13
: 885
Kayıt tarihi
: 15.07.07
 
 

İlköğretim öğrencisiyim 4. sınıftan 5. sınıfa geçtim. Yazı yazmayı seviyorum. ..