Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeşili sev, odunu koru...

Yeşili sev, odunu koru...
 

Kadınları anlamak sanattır. Daha önce bahsetmiştim. Peki erkekler o kadar basit mi gerçekten? Evet basit !

Odunluk mecazi anlamda erkeğe en çok yakışan kelime aslında ve karşi cinsimizin en çok bize sarf ettiği sözlerden biri;

- Odunluğun tuttu yine

- Odun gibisin..

- En azından iyi odundan mobilya yapılır senden hiç birşey olmaz...

Hayır o kadar ilginç ki çocuk masallarında bile odundan erkeğe dönen çocuktan ve onun yalan söyleyince uzayan burnundan bahsederler... Yani gerçek payı var. Hatta gerçek hayattan tek farkı belki de budur. Çünkü gerçek hayatta önce burun uzar sonra yalan söylenir...

Yorgun bir iş günü sonrası eve gelmişsiniz, eşiniz temizlik yapmış her halinden belli ama çok ilginç sadece O'nun halinden belli ev aynı ev çünkü ? Siz laaap ayakkabılarınızla nerdeyse salona kadar dalarsınız o esnada bir çığlık kopar; Odunnnn yeni temizledim be... Siz de şaşkın şakın bakarsınız... E dün de aynıydı bu ev..

Anlayamadığın işlere karışmayacaksın. Temizledim diyorsa temizlemiştir. Senden duymak istediği tek bir şey var ; ohhh mis gibi olmuş ellerine sağlık karıcım... Sen ise tüm iyi niyetinle aslında çok da güzel olduğunu düşündüğün komplimanı yapmak istersin; Hafta içi ne gerek vardı da temizlik yaptın yordun kendini?.. o laf döner dolaşır öyle bir kulağına gider ki eşinin; o anda sen O'nun gözünde meşe ağacı kıvamındasındır... Eğer o anda eşinin elinde saplı bir temizleyici varsa kaçmanı öneririm.

Bir de erkekler ne yazık ki Türkçe'yi kadınlar kadar etkili kullanamazlar... Bir yılbaşı günü sevgilinle birlikte geçirmeyi planlıyorsun ve inanılmaz ama O da bu plana uyabileceğini söylüyor. İşten çıktın akşamdan emin olabilmek için küçük bir sms : Akşam görüşecek miyiz? Karşılığı mükemmel... büyük bir kavga vay efendim neden bu soruyu sormuşsun da, görüşmek istemiyormuş musun da... uzar gider... pis odun... aslında sorman gereken soru şu olmalı: Akşam görüşebilecek miyiz? Ya odunlar ikisi arasında ki farkı siz anlayamazsınız.. Unutmayın ; her kadın biraz Türkçe öğretmenidir...

Ve evet sarışın kızla görüşüyorum yılbaşında da fırındaydım o yüzden bilerek sana sms attım.... (İlk yazıyı okumadan anlama şansınız olamaz.)

 

    

 
Toplam blog
: 3
: 647
Kayıt tarihi
: 21.11.12
 
 

Ankara Yükseliş Kolejini bitirdikten sonra uzunca bir sure sokaklarda gezgincilik oynadım. Sonra ..