Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

 
Kategori
TV Programları
 

Yetenek Sizsiniz'in ve ailenizin stand upçısı : Emrah Bari …

Yetenek Sizsiniz'in ve ailenizin stand upçısı : Emrah Bari …
 

İnsanları güldürmek gerçekten çok zor bi iş… Emrah Bari ‘ nin geçen sezon yaptıklarını ve salonu kırıp geçirişini gördükten sonra, bunu bir kere daha açık ve net biçimde anladım… Çünkü zeki buluşlarla bütün insanları kendi dünyanıza ve kahramanlarınıza bağlayabilirseniz bu işte başarılı oluyorsunuz…

Beklentileri yükselten Emrah Bari , bu sezonki gösterisinde bana göre daha düşük bir performans sergiledi… Yazdığı senaryo, taklitleri ve espirileri, bu yıl bir iki gömlek daha zayıfmış gibi geldi… Ama nasıl eleştirirsem eleştireyim, salonda yarattığı etki göz önünde bulundurulduğunda, Emrah ‘ ın yine başarılı olduğunu söyleyebilirim, kısaca ve özetle…

O‘ nun mimiklerini ve anlatım tarzını seviyorum… Bu da beni O‘na karşı daha pozitif durmaya itiyor… Sanki Emrah ‘ a gülmeye her koşulda hazır gibiyim… Yeter ki kendisi biraz çaba göstersin… Tebessümüm veya kah kaham, içeriye çat kapı girmek için eşikte bekliyor…

Tamam bu turu geçti, ama demin de söylediğim gibi, daha düşük bir performansla bunu sağladı… 2. turda onu çetin bir mücadele bekliyor… Rakipleri son derece dişli… Üst düzey bir senaryoya, hiç denenmemiş ve riskli espirilere ihtiyacı olacak…

15 er 15 er gelecekler sahneye ve sadece iki kişi sıyrılacak aralarından… Emrah Bari ‘ yi korkutması gereken konu ise, dalının yetenek anlamındaki en zor kulvarda bulunması… İşte, biraz tedirgin edici de olsa, her şeye rağmen umut verici bulduğum stand up performansının video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/14811/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..