Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Yeteneksizsiniz Türkiyem!

Yeteneksizsiniz Türkiyem!
 

ilizyon


Bu yarışmanın  adını sindiremedim ilk önce içime...

Yeteneksizsiniz Türkiye! 

Ne  demek bu?

Dalda geçer adam seçer gibi.

Yine de "Yeteneksizsiniz  Türkiye'yi"  neredeyse adım adım izledim.

Hah bu iyi, şu çok daha güzel derken kendi dalında ilerleyebilecek  olanları da tasnif ettim haftalarca.

Gelgelelim şansları bol olsun ilizyon gösterisi  yapan ve gözleri bağlı küp çeviren çocuk birinciliğe aday oldu.

Daraldım

Daraldım...

Bu ülkenin sanata ihtiyacı olduğunu, o dallardan birinin kopması halinde bedene kan gitmeyeceği ihtimali dondurdu kanımı.

Yeteneksizsiniz be Türkiyem!

 

Hala mı doymadınız ilizyona?

 

 

Gülriz Yiğit

 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..