Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeter acılar yeter

Yeter acılar yeter
 

Bu akşam hayalin canlandı gözlerimde, ışık oluyorsun bana karanlık gecelerimde, yıllanmış şarap gibi yanıyorsun içimde, bu akşam seni ölesiye özledim, bu akşam snei görmek istiyor gözlerim, sıcak ellerini tutmak istiyor ellerim, sevginle dolup taşmak istiyor kalbim.

Bu akşam seni ölesiye özledim,
Bu akşam seni senden son defa istiyorum, dayanacak gücüm kalmadı bekleyemiyorum, ellerim semada dualar ediyorum, bu akşam seni ölesiye özledim, toprak olur ancak benim tenimde senden başka, ölürsem sen ağla yeter gelmesin kabrime senden başkası, SENDEN BAŞKASI.....

(Alıntı)

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..