Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeter artık

Yeter artık
 

Yeter artık düşün yakamdan. Özgür olmak istiyorum. Açın pas tutmuş kilidini kafesimin. Yemyeşil ormanlara, masmavi denizlere koşmak istiyorum. Uçmak istiyorum bulutların arasında. Özgür olmak istiyorum.

Düşün artık yakamdan. Çocukluğumda siz, gençliğimde siz. Ellili yaşlarımda siz. Yetmedi mi sömürdüğünüz?

Açın artık açın pas tutmuş kilidini kahrolası kafesimin. Alın hepsi sizin olsun dünya malının. Ben özgür olmak istiyorum serçe kanadında. Konmak istiyorum çoban çeşmesinin kurnasına. Kartal kanadında uçmak istiyorum yalçın kayalıklara.

Nice yiğitleri yokettiğiniz gibi yokettiniz çocukluğumu, gençliğimide. Bari bırakın ellili yaşlarımla başbaşa beni.

Şunuda bilinki iki elim yakanızda mahşer günü. Davacıyım sizlerden. Ve işte o gün, o hesap günü havale edeceğim hepinizi seni beni Yaradan'a.

Cezanızı O versin diye!

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..