Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yeter ki düşme kimsenin diline

Güzelim gözlerini,

Ondan güzel sözlerini,

Sevmedim,

En kötü huylarına,

Kızmadım,

Seni bir kalem de silmedim , Silmeyeceğim 

Yaratıcı diledikçe hep seni sevdim, sevecegim,

Yeter ki,

Düşme kimsenin diline, eline

Gülü seven katlanırmış dikenine

Hayır, hayır 

Zaten seni hep gül gördüm

İnan batmadı diken, batmayacakta

Senden ne seni isterim, sen vermezsen

Senden ne sevgini isterim, sen sevmezsen

Senden ne deger isterim, sen deger vermezsen

Yeter ki,

Düşme, düşme kimsenin diline, eline

 

 

24.05.2015 Şemdinli-Efkar Tepesi etekleri

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..