Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Eğitim
 

Yeter ki gençlerin elinden tutalım

Yeter ki gençlerin elinden tutalım
 

İSMAİL AKDAĞ YİNE GURURLANDIRDI


GENÇLİK MERKEZİ GURURUMUZ OLMAYA DEVAM EDİYOR


GENÇLİK MERKEZİNDEN KONSERVATUVARA


Side Belediyesi Gençlik Merkezi Gençlik hizmetlerinin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

Gençlerin aldıkları eğitimin yanı sıra gençlik merkezinde katıldıkları sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif faaliyetlerin de olumlu etkileri bir bir ortaya çıkıyor.

Gençlik merkezi Türk Halk Müziği topluluğunda ve gençlik orkestrasında bulunan Uğur DİNÇ bunun en güzel örneklerinden bir tanesi. Gençlik merkezinde ortaya çıkan yeteneğini geliştirme fırsatı bulan Uğur DİNÇ kararlı ve azimli bir şekilde ısrarla sürdürdüğü çalışmalarının karşılığını konservatuara girmeye hak kazanmasıyla gösterdi.

Bu sınava katılması için Müzik öğretmeni İsmail AKDAĞ tarafından hazırlanan Uğur DİNÇ girdiği ilk sınavda Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Devlet Konservatuarını 7. sırada kazanarak Gençlik Merkezinin göğsünü kabartmıştır.

Uğur’u bu sınava GÖNÜLLÜ OLARAK hazırlayan Manavgat Anadolu Lisesi Müzik öğretmeni İsmail AKDAĞ hiçbir şey beni bu kadar sevindiremezdi, kendisini kısa bir sürede en iyi şekilde hazırlamaya çalıştım. Ben okuldaki öğrencilerim gibi, gençlik merkezi öğrencilerinin de ülkemizin geleceği olduğunu biliyorum. Bunun için bir kere daha Gençlik Merkezine verdikleri emekler için, başta Side Belediye Başkanı Osman DELİKKULAK ve Yönetim Kurulu Başkanı Nebi BARUT olmak üzere, Yönetim Kurulu üyelerine, öğrenci velilerimize, özellikle de çalışmalarımızı titizlikle sağlayan Gençlik Merkezi Yöneticileri Şafak SOYGÜRBÜZ ile Rükiye GÖKÇAYA teşekkür ediyorum, dedi.

Şafak SOYGÜRBÜZ biz gençler için varız, gençlerimizin bu başarıları çalışma gücümüzü ve kararlılığımızı, beraberinde de sorumluluğumuzu artırıyor, ama mutluluğumuz sonsuzdur, diye belirtti.

Yönetim Kurulu Başkanı Nebi BARUT Gençlik Merkezimizde yetişen Sideli öğrencilerin bu başarıları hepimizin gurur kaynağı olmuştur ve olmaya da devam edeceklerine inanıyorum, dedi.


Side Belediye Başkanı Osman DELİKKULAK ( Toplantıda açıklama yapacaktır.)


Side Kemer Fatma Turgut Şen Anadolu Lisesi Müdürü A.Hakan ÖZ, Uğur benim ilk kayıtlı öğrencimdir. Gençlik Merkezinde katılmış olduğu çalışmalarıyla onu topluma kazandırdık. Uğur’un hayatına yön veren Gençlik Merkezi bugün Üniversite de konservatuar öğrencisi olmasını sağladı. Bu güne kadar Okulumuz işbirliğiyle ve öğrencilerimizin de katıldığı birçok faaliyette Side ve Manavgat’ın adını defalarca Türkiye’ye duyuran, Gençlik Merkezinin bundan sonrada, yine beraber yapacağımız çalışmalarla, başarılarının artarak devam edeceğine inanıyorum, emeği geçen herkese özellikle Gençlik Merkezi yöneticisi Şafak SOYGÜRBÜZ’ e teşekkür ediyorum, dedi.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..