Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yeter ki güzel yaşansın

Kent yaşamından sıkıldım. Burcumun özelliği sanırım beni böyle düşünmeye itiyor. Doğa benim tek aşkım. Ama ne yazık ki yoğun çalışıyorum ve bu yüzden doğayla pek önemli paylaşımım olamıyor. Sadece balkonumda bir kaç çiçek yetiştirip doğa arzusunu dindirmeye çalışıyorum.

Bir gün emekli olup küçük bir köye veya küçük bir sahil kasabasına ayak atarsam işte o zaman bir doğayla iç içe dişe diş mücadeleye gönlümden geçtiği gibi girişeceğim. Bahçemde her türlü bitkiyi yetiştirmek koyun kuzu beslemek tavuklarım horozlarım olsun korkmasam ineklerim bile olsun istiyorum. Sütünü sağıp yoğurt peynir yapmak bahçemde yetiştirdiğim marul, maydanoz, soğan vs bir sürü bitkiyi yetiştirmek tam benim gibi birinin isteklerindendir. Umarım bir gün hayallerime kavuşabilirim ...
 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..