Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeter ki kimse ölmesin

Yeter ki kimse ölmesin
 

Çocuğun babası gürledi
''Oyunu bırak yemeğini ye!''
Çocuk oyun oynamıyorum karnım tok,canım istemiyor dedi.
Baba ağzında lokma varken konuşulmaz diye yine gürlerdi haberleri dinliyordu.
Haberler günün bilançosunu veriyordu;
Dört cinayet,
Beş hırsızlık,
Canlı bomba eylemi...
Çocuk ne çok insan ölüyor diyecek oldu
Baba yine gürledi!
Haberler ölenlerin bilançosunu vermeye devam ediyordu;
İki çocuk,üç çocuk,beş çocuk
Çocuklar ölüyor...
Çocuk yutkundu sustu.
Baba kanal değiştirdi.
Televizyon bu defa başka şeyler söylüyordu
Şükürler olsun memleket huzur ve refah içinde,
Ekonomi çok iyi,
İhracat arttı,
Terör bitti,
İnsanlar ölmüyor,
ÇOCUKLAR ölmüyor!
Çocuk demek ki insanlar ,hayvanlar çocuklar konuştuğu zaman ölüyor diye sessiz sessiz içinden geçirdi.
Baba böyle sessiz ol işte aferin dedi.
Çocuk yine sessizce içinden geçirdi;
YETER Kİ KİMSE ÖLMESİN,ÇOCUKLAR ÖLMESİN,HAYVANLAR ÖLMESİN SUSARIZ BİZ SUSARIM BEN.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..