Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '19

 
Kategori
Eğitim
 

Yeterki ruhlar sakat olmasın

Yeterki ruhlarınız sakat olmasın. Engellilerle ilgili meselelerde akademisyenler ve halk aynı seviyede bir konuşma yapılacak hiç okuma yapılmadan gelişi güzel ağzına geleni söylüyorlar mahalle dedikoducuları bile sizden daha özenlidir bir ilimizde etkinlik yapılıyor hocamız aynen şunu diyor bedenler sakat olmuş önemli değil ye terki ruhlar sakat olmasın şimdi bu adam tesellimi yapıyor felsefemi ne yapıyor Allah aşkına bana biri anlatsın. Ruhsal engellilikten haberi yok galiba akademisyen böyle konuşursa başkaları nasıl konuşur lütfen okuyalım sözümüzün nerelere geldiğini tartalım yahu bu işleri ben mi abartıyorum lütfen arkadaşlar yorum yazsınlar bu kadar özensiz dile isyan ediyorum. Bu yaştan sonra beni özel eğitim okumaya teşvik etmeyin hiç mi bu arkadaşları uyaracak mekanizmalar yok yahu birader senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu diyecek bir etkili ve yetkili yok.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..