Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Yetim yalnızlıkların öksüz akşamları

Yetim yalnızlıkların öksüz akşamları
 

İşte bu cennet köşesinde sevdiği olmalı insanın yanında Beraber yaşamalı bu hazzı doya doya


Burada bir yer var, çok yakınlarda.
Dağlarından yağ, ovalarından bal akan yeşil Aydın'ın,
Ak elli, pamuk yürekli insanlarının yaşadığı
Söke ilçesine bağlı Davutlar beldesinde.
Gidenleriniz varmı bilmiyorum
Kuşadası ile, Davutların birleştiği sahilde
Yeşil ile mavinin birleştiği,
Denizle, kumun oynaştığı,
Sevenlerin, sevilenlerin kol kola
Kumlara bata çıka dolaştığı,
Tertemiz sularında balıkların kaynaştığı
Bir gidenin bir daha ayrılamadığı
SEVGİ PLAJI
Bir de Akşam gün batarken seyretmeli
Sevgi Plajını
En usta ressamlar çizebilir mi o manzarayı.
Mavinin kızılla birleşmesini,
Gökyüzünün denize düşmesini,
Her gelen dalgayla birlikte
Kızıl güllerin sahille sevişmesini
Yaşamak lazım anlatılamaz ki.
İşte bu cennet köşesinde sevdiği olmalı
insanın yanında
Beraber yaşamalı bu hazzı doya doya
Yoksa, sende benim kahredersin
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

YETİM YALNIZLIKLARIN ÖKSÜZ ZAMANLARINDA

Saklanmış hüzünlerim bir bahar akşamına
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında
Yürüyorum sahilde, kaderimle baş başa
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

Yeşilin tam ortasında, ağaçlar arasında
Hasretlik kanamakta, gönlümün yarasında
Yakmamalıydın beni gözlerinin karasında
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

Yanımda olmalıydın, koşmalıydık kumsalda
Yeşil ile mavinin birleştiği kulvarda
Sevgiler plajında, olmalıydın kolumda
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

Bilmiyorum kaç bahar, senden uzakta geçti
Sensiz geçen günlerim yaşanmamış bir hiçti
Tanrı böyle istedi, değerleri o biçti
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

Masallar gerçek olsa, dünya dönmese dursa
Ayrılıklar olmasa, hasretler bir son bulsa
Mutluluk gözyaşları akar gözümden oysa
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

Cemalsim’in derdi çok, dokunmayın ne olur
Aşk ateşiyle yanar, yüreğinde kor olur
Dilerim ki tanrıdan ayrılıklar son bulur
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

 
Toplam blog
: 10
: 368
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Cemal Şimşek 03.03.1947 tarihinde Yozgat ilinin Sorgun kazasında dünyaya geldi. Ortaokul sıraları..