Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Yetimler Gibi

bir başıma kaldım yetimler gibi

zalim duymaz  oldun ahu zarımı

görsem sevinirdim çocuklar gibi

yıktın viran ettin arzularımı

*

bir damla yaş düşmez kuru dereme

nihayet dönderdin derdi vereme

ne Mecnun'a benzer ne de Kerem'e

aşkın ateşiyle deldin bağrımı

*

gözümde hasretin gönlümde acın

bir ömür ağladım hep için için

diyar diyar gezdim gözlerin için

ilaç ey etmiyor gönül ağrımı

*

kuzun oldum ardın sıra koşturdum

seller gibi göz yaşımı coşturdum

mektuplar yazdırdım fallar açtırdım

eller duydu sen duymadın çağrımı

*

fevzi cahit

ozanca/izmir

 
Toplam blog
: 2
: 62
Kayıt tarihi
: 24.10.07
 
 

1953 Kars doğumlu, Ankara End.San.Yük.Öğrt.Okulu İşletmecilik Bölümü çıkışlı, evli 4 çocuk babası..