Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Yetkili teknik servis

Yetkili teknik servis
 

" Haçovalı " blog yazarımızın yetkili servisler ile ilgili bir anısı ile güne başladım.

Oldukça enteresan, ancak bir o kadar da Türkiye gerçekleri ile örtüşen bir olay.

Hep demez miyiz "Burası Türkiye olur böyle şeyler." diye.

Şimdi sizlerden de , yetkili servislerle ilgili enteresan anılarınızı benimle ve tüm blog okuyucuları ve yazarları ile paylaşmanızı istiyorum.

Eminim oldukça enteresan olaylar çıkacaktır. Ne dersiniz ?

Haa , siftah benden olsun :

Çamaşır makinamız hafif hafif su sızdırıyordu. Çok ciddi değildi, ancak makinanın altındaki o minik damlaları gördükçe rahatsız oluyorduk. Dedik ki "ne olur ne olmaz ilerde sıkıntı doğurabilir , elektrik ile ilgili bir sorun çıkabilir , kısa devre felan gibi... En iyisi çağıralım Yetkili Teknik Servisi ufak bir sızma çokta bir şeye mal olmaz."

Ve çağırdık servisi. Sağ olsunlar geldiler, bizim problem ile ilgili ön bilgi ile geldikleri için de yapacaklarını çok iyi biliyorlardı ve hemen işe giriştiler. Su tahliye motorunu tüm aksesuarları ile birlikte söküp yerine yenisini taktılar ve şu an bedelini hatırlamasamda 50-60 milyon civarı bir para istediler. Söktükleri motora şöyle bir yakından baktığımda gayet sağlam görünüyordu. Merakıma yanılıp sordum :" motor arızası mı su sızmasına yol açıyor ?" . "Hayır" dedi ve ekledi gelen arkadaş " şurdaki conta eskimiş " ."Peki" dedim . "Bu conta tek başına değişmez mi ? Ve değişirse kaç liradır ?" .Servis biraz duraladıktan sonra :" 1 milyon civarıdır, ancak bizde olmaz, aramanız lazım " dedi. " Yani , 1milyona sorunum hallolacakken, siz 50 milyona hallettiğinizi mi söylüyorsunuz " dediğimde, servise gelen arkadaşlar maalesef dergibi yapıp : "Yetkili servisler parça değiştirir bu tarz işlere girmezler " diyerek çıkıp gittiler. Ben ise kazıklandığım ve aldatıldığım hissi ile başbaşa kaldım. O motoru hala saklarım .Makinamı değiştirmiş olmama rağmen .

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..