Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Yetmişinde başlamak yaşamaya

Yetmişinde başlamak yaşamaya
 

yetmiş


Doğduğumda ben, bebektim sizler gibi
Aklım başıma gelince başladım yetmiş yaşında bir ihtiyar gibi yaşamaya
Hayatı tersten yaşıyorsun diyenler, haklıydı.
Haklıydım ben yetmiş yaşından hayata başlamaya
Dünya ben çocukken küçüktü.
Mal mülk para şan şöhret hepsi küçüktü.
İnsanların telaşı,
Hayatın kargaşası, küçüktü.
Bıyık altından gülüyordum o zamanlar siz insanlara
Bir bıyığım yoktu.
Sizin dört elle sarıldığınız şeyler her ne ise
Yoktu bir anlamı bende.
Siz insansavar korkular üretiyordunuz
İnsanların bende bir anlamı yoktu.
Piri fani değildim ben
Fani olduğum doğru.
Yetmiş yaşından itibaren başladım yaşamaya.
Siz neye gülmüşseniz, bir inat uğruna beni güldürmedi
Güldükleriniz!
Siz mutsuz olma pahasına çekip giderken
Ben kalıyordum.
Hayat bana kalmayı öğretti
Size gitmeyi!
İyi kötü ne varsa yaşadım
Çocukken yaşlandım yalan değil.
Örtün dedim üstüme geceyi
Örtün karanlıkları,
Benim şimdi biraz ölmem gerek.
M’S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..