Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Sınavlar
 

YGS LYS puan hesaplama

YGS LYS puan hesaplama
 

YGS ve LYS Puan Hesaplama için hesap makineleriyle formüllerle uğraşmayın, hazır siteleri kullanın


Merhaba arkadaşlar,  

Yaptığım rehberlik çalışmalarının en önemli ayağını öğrencilerin durum bilgisi analizleri oluşturmakta. Öğrencinin durumunun en net göstergesi ise deneme sonuçları olmakta. Ben de çalıştığım eğitim kurumunun özel bir sistemi olmadığı için öğrencilerimin puanlarını internet üzerinden güvendiğim dersanelerin puan hesaplama sistemlerini kullanarak yapıyordum. Benim en güvendiğim sistemler Fem, Uğur ve Final Dersanelerinin sistemleriydi.  

Yine ara sıra öğrencilerim "Hocam puanları nasıl hesaplayalım" diye sorarlar ben de biraz çekinerek bu saydığım kurumların sitelerine yönlendirirdim öğrencileri. Çünkü bizim kurumda olması gereken sistem aslında yoktu ve başkasının sistemini kullanıyorduk.  

Geçenlerde bildiğim ama son halini yeni gördüğüm bir site ile bu sorundan kısmen kurtulmuş oldum. Bir rehber öğretmen olarak sürekli takip ettiğim ygslys.blogcu.com sitesinin sunduğu bu siteler şimdiye kadarki en gelişmiş puan hesaplama sistemini sunuyor. Ben de artık öğrencilerimi o sitelere yönlendiriyorum. Bu siteleri özel yapan şey ise aynı anda birden fazla puan hesaplama motorunu sunuyor olması. Sitede Fem, Final, Kültür, Uğur, Birey, Körfez, Pi Analitik dersanelerinin puan hesaplama motorları bulunuyor. Böylelikle de birden fazla siteye gitmeden tek siteden frklı sonuçlar alarak en doğru sonuca ulaşmak mümkün oluyor.  

Ben de bu siteleri hazırlayanlara teşekkür ediyor, öğrencilerime yaptığım tavsiyeyi blogum üzerinden de yapayım istiyorum. İlgili sitelere gitmek için aşağıdaki başlıklara tıklayabilirsiniz:  

YGS Puan Hesaplama 

LYS Puan Hesaplama 

 

Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere..  

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 7
: 3883
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

Eğitimci..