Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
ÖSYS
 

YGS sonuçları ne zaman açıklanacak?

YGS sonuçları ne zaman açıklanacak?
 

YGS Sonuçlarını Beklerken


Merhaba sevgili öğrenciler,  

 

Aylardır, bir anlamda ise yıllardır hazırlandığınız YGS geçmiş bulunuyor. Öncelikle sizi bu sınavı tamamladığınız için tebrik etmek istiyorum. 

 

Tabi bu seneki YGS için henüz tartışmalar bitmiş değil. Hatalı sorular olduğu iddiaları var ve bunlar tartışılıyor. Ancak yine de ne olursa olsun süreç işliyor ve buna göre çok yakında sonuçlar açıklanacak. Optik formlarınız makinalar tarafından son hızla okunuyor ve cevaplarınız kaydediliyordur. Henüz soruların iptal olup olmayacağı net olmasa da bu hesaplama konusuna gireceği ve hesaplama konusu sonraki kolay aşama olduğu için benim kanaatime göre soruların iptalindeki bu belirsizlik süreci pek de sekteye uğratmayacaktır. 

 

Tabi ki yine de bazı şeylere hazırlıklı olmak lazım. Diğer senelerin aksine biraz gecikme yaşanması da bir ihtimal. Daha önceki yıllara baktığımızda sınav sonuçları hep 1 ay içerisinde açıklanmıştır. Bu sene de bunun dışında bir tarih beklemiyorum. ygslys.blogcu.com'un ygs sonuçları bölümünde yer alan YGS Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak yazısı da bu konuda daha net şeyler söyleyerek bu sürenin 1 ayı aşmayacağıını belirtmiş. İlgili yazıda 2010 yılında sonuçların 19 gün sonra açıklandığı belirtilmiş. Buna göre bu sene sonuçların da 15 Nisan ile 22 Nisan tarihlerin arasında açıklanacağını bekliyorum ben. 

 

Burada sevgili öğrencilerimize önemli bir hatırlatmada bulunmak istiyorum. İnsan doğası gereği belirsizlik durumlarından hoşlanmaz ve belirsizlik kalkana kadar eyleme geçmeme eğiliminde olur. Ancak belirli bir tarihte yapıalcak olan ve zaman sayacının hızla geriye saydığı LYS gibi bir sınav için beklemek en yanlış tutum olacaktır. YGS'nin yorgunluğunu üzerinizden atmış olduğunuzu umarak hemen LYS'ye konsantre olmanız gerektiğini düşünüyorum. YGS'niz kötü geçmiş olsa bile şu aşamada yapabilecğeiniz en iyi şey yerleştirme puanınızın %60'ını oluşturacak olan LYS'ye yoğun ve verimli olarak hazırlanmanızdır. 

 

Çalışmalarınızda başarılar dilerim. 

 

 
Toplam blog
: 7
: 3883
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

Eğitimci..