Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '12

 
Kategori
ÖSYS
 

YGS'ye yaklasirken..

YGS'ye yaklasirken..
 

Adim adim yaklastigimiz YGS sinavina cok az bir zaman kaldi. Herkes gibi bizim evde de bir heyecan var. Kardesimin YGS hazirligi son surat surerken, bir cok arkadasim ve dostumda bu sinava hazirlanma derdinde. Herkesin konulari hemen hemen bitmis olmasini umut ediyorum cunku bitmesi gerekiyor. Ben hazirlanirken hatta yetistirememistim, hala soru cozuyordum. Tek hatam buydu sanirim bir seyleri kacirmak icin...

YGS hazirliginda en onemli hatalardan biri de, test cozerken muzik dinlemek. Herkes bu hatayi yapiyor kardesimde dahil. ''Oyle motive oluyorum'' diyenler buyuk yanilgi icindeler. Cunku muzik dinleyerek test cozmeye alisacaginiz icin, sinav esnasinda da muzik dinleme gereksinimi duyacaksiniz fakat oyle bir sey mumkun olmayacagi icin motive oldugunuzu sandiginiz an buyuk hatanin icinde olacaksiniz. O yuzden olabildigince muzikten uzak durun test cozerken..

Konu bitimleri oldugu icin bol bol deneme olmaniz gerekiyor bu aralar. Son konu tekrarlari ve hata yaptiginiz sorular uzerindeki konulari tekrar gozden gecirmek icin somestr tatilini iyi kullanmaniz gerek. cozdugunuz ve oldugunuz denemleri sakin ihmal etmeyin. Yanlis cevaplariniz uzerinde durun ve o konulari bol bol tekrar edin. 

Surekli ders calismatan bunaldiginiz zamanlar ufak da olsa sosyal aktivite edinin kendinize ve onu yapin. Kitap okumak en guzel hobi bana gore, hem okumanizi hizlandirir sozel sorularda, hem de kafanizi baska yerlere dagitma imkaniniz olur. 

Sorularinizi lutfen ve lutfen dikkatle okuyun sevgili arkadaslar. Unutmayin ki soruyu anlamak cevabin yarisidir. Heyecan yok, stres yok, panik yok. Bunlar oldugu zaman okudugunuzu da anlamaniz engellenecektir bunu aklinizdan cikarmayin. Herkesin guzel yerlere gelecegini umuyorum. Inanmaktan dogar her sey. Sizde universiteye gireceginize inanin.

Herkese 1 Nisan YGS sinavinda basarilar diliyorum..

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..