Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Yiğidim, aslanım

Yiğidim, aslanım
 

"RESİM:ALINTI" Ver dizginlerini sevmesini bilen ellerine/ Bırak düşünmeden kendini sevginin büyüsü


Rüzgâra karşı doru kısrak dörtnala

Hışırdar hazan yaprakları nallarının altında

Öbeklenir kuşlar göçer başka iklimlere

Kızıla çaldığı vakit gökkubbe

Ya sen yiğidim, sen aslanım

Nerelere gidersin at sırtında salına salına

Güz mevsiminde sararmış solmuş çıplaktır ağaçlar

Güneş gibi doğar puslu güne gülüşündeki gamzeler

Bakışlarında gizli merhabadan yayılır yüzüme altınsı pırıltılar

Anlatmak ister sevginin büyüklüğünü, kulağıma fısıldar

Ya ben, ben öylesine değildir sevgim, ah bir bilsen

Hey doru kısrak!

Dikkat et her adımına

Biliyor musun taşıdığın kimdir?

Nadide bir çiçektir yüreğimde açan

Bir hayalden öte yaşadığım tek gerçektir

Varlığı kıymetlidir inci tanesince

Bırak okşasın yelelerini sevgilinin saçları gibi

Ver dizginlerini sevmesini bilen ellerine

Bırak düşünmeden kendini sevginin büyüsüne.

26.10.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..