Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Yiğidim aslanım hayırlı işler...

Yiğidim aslanım hayırlı işler...
 

http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.yarimada.net/gazete/images/stories/konferans.jp


Günlerdir insanlar ağzı açık bir şekilde medyada dönen dolapları ve dönen son liberal demokratı seyrediyor; Yiğit Bulut. Aslına bakarsanız kendileri son bir aydan beri yazdıkları yazılar ve katıldığı tv programlarıyla kendisindeki dönüşümü insanlara gayet açık ve istatiksel çıkarımlarla analiz sentezlerle ulaştırıyor. Belki de en az bir milyon insan nasıl böyle kıvrılır diye merak ediyor. Yakın zamanda açıklar sanırım finansal entelektüel birikimiyle. Ve ben zaten en başından beri aynı şeyi söylüyorum ve bulunduğum pozisyondayım diyecektir. Ancak soru çok açık bakalım açıklamaya kıvırmadan ve finansal entelektüel birikim, Bovespa, dow, nasdaq ve futurelar demeden cevap verebilecek mi?

Yiğidim aslanım; 30.06.2009 tarihli programında kriz dünyayı ve Türkiyeyi teğet geçiyor demişken ve bir sürü Tayyip Erdoğan övgüsü düzmüşken, aradan geçen bir saat sonrasında açıklanan Türkiye tarihindeki en büyük çeyrek küçülmesi olan 13.8 lik rakam size neyi hatırlatıyor? Teğet buysa kazık ne?

A) Kıvırırken kendimde değildim

B) Ben ne yaptığımı biliyor muyum

C) Ekmek aş, finans minans

D) Ben zaten böyle olacak demiştim

E) Eee bırakında rahat rahat kıvıralım…

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..