Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yığınların Yeni Ezgisi

Yığınların Yeni Ezgisi
 

Baharın son demlerini yaşadığı şu günlerde bir konser verilmeye karar verildi. Konserin verileceği yer TBMM bahçesi, Başbakan ve karar verici bakanlar kurulu TBMM’nin kapısından çıkıp, bahçe de kendileri için hazırlanan yerlere oturuyorlar. Bahçenin sağ tarafında sanat müziği orkestrası,müzik aletlerinin son akordlarını yapmakla meşgul. O sırada bahçeye yavaş yavaş polisler tarafından kontrolden geçirilmiş koro girerek, protokolün tam karşısında yerlerini almakta. İçlerinden biri birkaç adım öne çıkarak elindeki kağıttan şunları okumaya başlıyor; “Şimdi okuyacağımız eser Saba makamında Beste Zekai Tunca’ya Güfte Kayahan Açar’a ait. Okuyacağımız bu parçayı başta Başbakan olmak üzere hükümeti yönetenlere ithaf ediyoruz” dedikten sonra korodaki yerini alarak şarkıyı söylemeye başlarlar;

<ı>Sen ilk değil son değilsin

<ı>Her seferinde hep böyle
Koştum sevgiye sevgiye
Gerçek aşkı buldum diye
Pek çok yanıldım güzelin

Sen ilk değil son değilsin
Son yalancı sen değilsin
Yaşayamam sanma sensiz
Solmayan gülşen değilsin

Yarın belki başka biri
Az çok güzel senin gibi
Biracık sevse de beni
Artık usandım güzelim

Sen ilk değil son değilsin
Son yalancı sen değilsin
Yaşayamam sanma sensiz
Solmayan gülşen değilsin

Her zaman hep böyleyim ben
Az sevilip çok üzülen
Tam sevmişken terk edilen
Artık uslandım güzelim

Sen ilk değil son değilsin
Son yalancı sen değilsin
Yaşayamam sanma sensiz
Solmayan gülşen değilsin

Şarkıyı söyleyenler, halk, çiftçiler, köylüler, işçiler, öğrenciler, üniversite gençliği…

Evet, 12 Eylül sonrasında Evren’le başlayan daha sonra Özal ve yenilerde Başbakan’ın çok benimsediği “Ulusa Sesleniş” programlarına halktan böyle bir yanıt gelse nasıl olurdu? Şu anda ülkeyi yönetenler, yönettiklerini sananlar, “Siz İlk Değil, Son Değilsiniz, Son Yalancı Siz Değilsiniz”

var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); try { var pageTracker = _gat._getTracker("UA-7006964-1"); pageTracker._trackPageview(); } catch(err) {}

 
Toplam blog
: 226
: 1337
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Kitap okumayı, yazı yazmayı, resim yapmayı ve yabancı dil'den Türkçe'ye..