Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
Magazin
 

Yıkacaklar kızanın yuvasını...

Yıkacaklar kızanın yuvasını...
 

Armağan Bülent Ersoy’ u adatmış mış...

Ba..Ba..Ba..Ba.. Yalana bak

Çivisi çıktı bu işleri Çivisi!!

Oysaki evlenirken nasılda yakıştırmıştım ben onları.

Düğün fotoğraflarını görünce imrenerek bakmış “ işte Türkiye’nin örnek çifti” demiş içimden de “inşallah bir yastıkta kocarlar” diye geçirmiştim..

Bana göre Armağanın olayda gram suçu yok.

Kız kesinlikle arkadaşı, yok kızın saçlarını okşuyormuş da, yok sarmaş dolaş oturuyorlarmış da yok gizli gizli öpüşüyorlarmış

Görüntüleri izledim...

Öyle bir şey olsa bari!

Herkes arkadaşlarıyla nasıl oturuyorsa Armağanda öyle oturuyor..

Bu çocuk yarışmayı kazandı ya

En çok “esemesi” de o aldı..

Bülent Ersoy’u da o kaptı..

Millet kem baktı nazar yaptı tabiii

Çekemediler bu çocuğu.

Ne demiş Atalarımız? “Meyve veren ağaç taşlanır”

Şimdiye kadar izlemediğimiz selüloitli ünlü poposu kalmamışken

Bu paparazzilerin Amatörleri de çıktı başımıza.

Herkesin elinde kameralı cep telefonu var.

Millet haldır haldır ünlü birini yakalasam da çeksem diye geziyor..

Ne demiş Armağan düzenlediği basın toplantısında;

“Bundan önceki hayatımda halktan biri olduğumu unutmayın. Ben şöhret gömleğini Bülent Ersoy hanımla yaptığım evlilikten sonra giydim. Daha önceki yaşantımda çok sevdiğim arkadaşlarım vardı. O arkadaş da onlardan biri. Beni lütfen anlayışla karşılayın. Ben düğünümü, nişanımı ve kına gecesini toplumun örf ve adetlerine göre yaptım. Bunları yapan bir adam sizce eşini kısa bir sürede aldatır mı?''

Bence aldatmaz.

Medya işte, arkadaşlarını bize sevgilinmiş gibi göstermeye çalışıyor.

Buna da “yılın magazin bombası” diye bize yutturmaya çalışıyorlar.

Baksalar ya bizim gözümüz içine

Kaçın kurasıyız biz.

Biz senin Bülent Ersoy’u aldatmayacağını adımız gibi biliriz..

Helal olsun sana attığım esemesler.

Helal olsun ödediğim cep telefon paraları...

Armağan” diyorum.

Başka bir şey demiyorum...


FOTO:http://www.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..