Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Yıkık bir Aşkın arkasından

Yıkık bir Aşkın arkasından
 

Yıkılmış


Biz böyle yıkılacak aşıklardan mıydık

Sevecen yüreklerimiz nasır mı bağlayacaktı

Böyle apansız mı terk edecekti bizi o güzelim günler

Bize de acıyanlar mı olacaktı



Zamanın ötesinde yaşamlar ararken

En çaresiz anlarımızda

Aldırmayıp boş ver derken

Bizim de mısralarca ağıtlarımız mı olacaktı



Ben ki sana geceler dolusu masallar anlatırdım

Ben ki sana övgü dolu şiirler okurdum

Ben ki kalbimi sevginle doldurdum

Zamana sığmayan sevimiz mazide mi kalacaktı



Sen bahset biraz da çektiklerinden

İçtiğimiz su olsun ayrı gitmezken

Şimdi şu köhne meyhanede yalnız içiyorum ben

Istırap tatmayan gözlerimiz yaşla mı dolacaktı



                                                     Abdülkadir KIDEYŞ

 
Toplam blog
: 20
: 254
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

VATAN, MİLLET, BAYRAK, TEMİZ AHLAK, SEVGİ VE SAYGI + KALİTE SEVDİKLERİMDEN BAZILARIDIR . Ankara G..