Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yıkılırsın.

Yıkılırsın.
 

Büyük hayaller kurma. Yıkılırsa, yıkılırsın.

Yıkılmayacağım dersen, yıkılırsın. Yıkılacağım de. Yıkılmayı da öğren. Yıkılmayacağım deyip yıkılırsan, yıkılırsın.

Herkes yıkıldığında dayanamıyorum der. Bu yıkılmaya çare değil. Ama, asla vazgeçme. Uğraş. Yıkıl. Bir daha, bir daha. Başarana dek. Başaramadan pes edersen yıkarsın.

Mutlaka güvenen birileri vardır sana. İnanan birileri... Başaracağını bilirler. Umut ederler belki de. Bir ihtimal vardır yine de. Hani dedim ya demin, başaramadan pes edersen "yıkarsın".

Eğer hayal kurmazsan, hayal kırıklığına da uğramazsın !

Bir sonbahar kadar yalnız, bir kış kadar savunmasız
Ya da ilkbahar'san, yolun başındaysan
Asla vazgeçme !

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..