Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Yıkılmış dostluklar

Yakın zamanda insanlar arasındaki ilişkiler, eminim ki pek çok kişi tarafından beğenilmiyordur. İki insanın birbirine karşı davranışları, dostluğa ve insanlığa yakışmayacak şekilde olabiliyor. Dün sıkı sıkıya dost olan insanlar, bugün birbirlerine adeta düşman kesiliyorlar. Kimisi kanlı, bıçaklı, kimisi de sözlü olarak birbiriyle savaşıyor. Aslında bu durumda iki taraf ta zarar görüyor.
Dışarıdan bakıldığı zaman, sanki iki insan birbiriyle iyi geçiniyormuş gibi bir görüntü olsa da, işin iç yüzü aslında öyle olmayabiliyor. Bir başka bakış açısı da, iki insan birbirine düşman gibi görünse de, yine de içlerinde çok küçük te olsa bir sevgi kırıntısı olabiliyor.

Onların meselesi aslında düşmanlık değil. Nedir peki diye soracak olursanız; onların asıl meselesi inatlık. Bir kere aralarına husumet girmeye görsün. Bir daha kapanması neredeyse imkansız yaralar açılabiliyor yüreklerde. Bir taraf ne kadar iyi niyetli yaklaşsa da, diğer taraf bu kişinin iyi niyetini görmezden geliyor. Böylece hem kendilerine kötülük etmiş oluyorlar, hem de karşı tarafa.
Konuya iyi niyetle yaklaşan kişi, artık barış için adım atmaktan vazgeçiyor. Kuşaktan kuşağa geçen bu inatlık sayesinde, bu konunun haledilemeyeceğini anlıyor ve diğerine "Ben elimden geleni yaptım, şimdi sıra sende." diyor ve olaya son noktayı koyuyor.

İnanıyorum ki, pekçoğunuzun başında böyle bir olay geçmiştir veya böyle olaylara tanık olmuşsunuzdur. Sizinle dostluklar ve yıkılmış dostluklar hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istedim. Hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..