Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Yıl geldi....

Yıl 2010 gün 2...

Anlamlandırmaya çalışıyorum hayatımı. Sessiz karanlıkta. Belki anlamsızlığın ötesinde bir yerde. Zaman zaman seni özlüyorum. Korkuyorum. Endişe duyuyorum. Anlatamıyorum çoğu defa...

Yıl 2010 değişen yılın yeni karanlıkları. Üzüntü belki daha çok mutluluk. Anlatmaya gerek yok diyorum kendimce. Her gün bir adım daha yaşlılığa adım atıyoruz. Ne kadar önemli bilmiyorum, insan kendini sürekli olarak genç hissedince.

Yıl 2010 değişen ne bilmiyorum. Benim aklım karışık, ama yeni yılın huzurundayım. Herkese yeni yılda istediği ile yaşaması dilekleri...

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..