Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '18

 
Kategori
Siyaset
 

Yılan, Gömleğini Değiştirmekle Yılanlığını Kaybetmez!

Yılan, Gömleğini Değiştirmekle Yılanlığını Kaybetmez!
 

Kimileri; facebook sayfasındaki akademik bilgilerini ve paylaşımlarını sıfırlamış, tövbe etmiş ve kelime-i şehadet getirerek, İslam’ın şartlarından ilkini yerine getirmişlerdir (!)

Şimdi sıra namaz ve oruç tutmaya gelmiştir. Bayram öncesi zekâtlarını da verdiler mi, geriye bir tek hacca gitmek kalıyor. Onu’da hayırlısıyla yerine getirdiler mi al sana cennetlik adaylar!

Meyhaneler bu işe çok bozulacak tabi dün kadeh kaldırarak yeni siyasetçileri kutlama partisi yapanlar kısmetse yakında camilerde safları sıklaştıracaklar! Tabi imamın keyfi yerinde!

Ver gazı, ver gazı; bir tuğla bir kürek harç; bu yapıda seninde katkın olsun heeyyy mümin, hayde bakem pamuk eller cebe! “Boş geçmeyin beyler!”

Ne oldu şimdi hani tüzük (!) hani onu uygulayacak büzük?

Korkun ne mümin kardeş, başarısızlık mı, başaramamak mı? Devlet bir yandan temizlik yaparken sen menfaat ilişkilerinizi kuvvetlendirmek için halk arasında mikser görevi yapıyorsun!

SAĞCILAR, SOLCULAR, KOMİNİSTLER, TERÖRİSTLER, HALKIN KANINI EMENLER; HADİ BEYLER SIKIŞTIRIN SAFLARI!!!

Kışın yolda gördüğüm üç bacaklı köpeği süt ekmek, tavuk çorbası ile besledim. Hayvan her gün beni beklemeye başladı. Periyodik olarak bakımını üstlendim acıdım köpeğe, sakattı her şeyden önce!

Daha sonra bu köpecik izimi takip etti benim yaşadığım yeri buldu.

Sınır boyunca havlu diplerine işedi nişanını yani imzasını attı! Bazı tombaladan çıkan katkısız, fikirsiz, göstermelik yöneticiler…

Önüne çıkan tüm köpeciklere ekmek atıyor. Tıpkı “mavi boncuk” hikâyesinde olduğu gibi!

Sahipsiz köpecikler her tarafa işiyor, her tarafa nişan atıyor, kimin eli kimin cebinde belli değil.

Hak hukuk adalet, tüzük, onur, şeref, milliyetçilik, halkçılık, Türkçülük; hepsi hikâye olmuş varsa yoksa çıkar davası…

Bir gecede yakılan gemiler, yıkılan kuleler, küsen bozguncular…

Gel vatandaş gel kim olursan ol, ister hain ol, ister âlim, ister katil ol ister mülayim… yeter’ki gel birlikte kazanalım can cazım!!!

İçimden suratına söylemek istediğim… neyse duymak istemezsin. Çünkü küfür edeceğim siyasetine, politikana, kalıbına,

Seni oraya getiren zihniyetin kör gözüne…

Kimsenin adamı değilim çok şükür, fikirlerimin kölesi de olmadım ben! Doğduğum günden beridir özgürüm…

Desteğimin de sevgimin de sınırları, kuralları, olmazsa olmazları vardır can cazım. Yıllarca suskunların yani namussuzlar kadar cesareti olmayan namusluların, ezilenlerin ötelenenlerin, dışlananların, masumların sesi, abisi, kardeşi oldum kendimce.

Kimseden rüşvet yemedim, içmedim, kimseye vaatte bulunmadım, hesap veremeyeceğim çetrefilli işlerim hiç olmadı, olmaz da çok şükür. 

Haydi, zemzem suyu ile banyo yapıp kurtulun günahlardan yeni Müslümanlar (!) dün dinine imanına küfrettikleriniz bugün sizi kucaklayan yoldaşlarla birlikte hep beraber…

Allahu Ekber, Allahu Ekber, Allahu Ekber ...

Meydan; cahillerin, çıkarcıların, hırsızların, uğursuzların, yalancıların şov alanı olmuş; çal davulcu oynasın eğlensin tadını çıkarsın çocuklar…

M.Talip Girgin

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..