Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Yılan burcu erkeği

Yılan burcu erkeği
 

İnsanların bu yeni burcu benimsemesi biraz zor olacak. Yılan bu boru değil. Soğuk hayvan, sinsi hayvan, zehirli hayvan. Kim yılan burcu olmak ister ki? Hadi oldunuz diyelim. Bunu karşınızdakine nasıl söyleyeceksiniz. Alıştıra, alıştıra, tıs, tıs. Karşınızdakinin tepkisi ne olacak bu durumda. Iyy iğrençsin ya. Orda bi dur Nalan. Sırf bu yüzden beni terk edeceksen eyvallah. Ama biliyormusun ben eskiden ...... burcuydum.

Ne zaman ki bu yeni burç icat olundu. Kendimi küt diye bu burcun içinde buldum. Lütfen uzatmada iki medeni insan gibi konuşalım. Hayır Mahmut, bir yılan burcuyla birlikte olamam. Elveda kendime yengeç burcu bir sevgili yapıcam. Ah öyle olsun Nalan! Bundan böyle sen benim içimde kanayan bir yara olarak kalacaksın. Aman allahım o da ne? Mahmut, sana neler oluyor? Deri değiştiriyorsun. Hayır Nalan dur, dinle durum bildiğin gibi değil. Deri ceketimi çıkartıyordum sadece. Beni kandıramazsın Mahmut, Şimdi de göz kapakların ağırlaşıyor, ayakta uyuyorsun. Hım öyle mi? Kış uykusu vaktim geldi Nalan.

Elveda yaza görüşürüz artık. Mahmut ben seni Te... te... terk...
Tıs, hor, tıs, hor, tıs...

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..