Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yılbaşı gecesi planı

Yılbaşı gecesi planı
 

kardan adam :)


Biliyorum yılbaşı gecesi paylaşımı için biraz geç oldu ama çalışma hayatı yoğunluğu elimi kolumu bağlıyor bu aralar. Herşeyden önce şunu söylemek için yazıyorum bu yazımı.. Eğer yılbaşında Paris'e gitme planım yoksa, başka bir plan yapmak için asssla çaba harcamicam çünkü bu sene 'en spontanı en iyisidir' felsefini keşfettim :)

Yılbaşı gününü alışverişle harcamayalım diye bir önceki gün attık kendimizi süpermarketlere. O bile öyle zevkli ki saatler geçti ama ben anlamadım alışveriş yaparken. Kendimize tadı güzel içimi kolay keyif veren neşeli eğlenceli içkiler aldık :) (Bir içki tanımı için oldukça anaokulu çağı oldu ama öyle hissediyorum ben malibu, bailey's gibi içkiler için napiyim :))

Sonra cheese cake senin kaju fıstıklar benim ne istediysek ölçülü şekilde aldık kendimize..E cips olmadan olmaz di mi (hala yarısı duruyor dolapta Allahtan hepsini yemedik). Ben Nişantaşını çok görmek itemiştim çünkü çok güzel süsleneceğini biliyordum. Dedim ki özel bir plan yapmayan bir yerde gidip yemeğimizi yiyelim sonra da eve döner geceye devam ederiz. Öyle de yaptık. Bunun için Nişantaşı Vapiano'yu seçtik ve orada yedik yılbaşı yemeğimizi. Sonra 21.00 sularında kalktık eve geçelim diye.

Bir sürü oyun vardı evde. Jenga'yı yılbaşı gecesi için özel olarak aldık. Bir arkadaşımız da gelirken Tabu ve Jackpot denen (öyle demeyin Tayland'da çok ünlü)bir oyun getirdi. Ben de dart sevgisini daha önce çeşitli yollardan belirtiş olan sevgiliciğime elektronik dart almıştım. Oyun oynamaya başladığımızda en komik tespitimiz şu oldu. 3 kız 3 erkeğin olduğu bir ortamda cinsiyet farkı üzerine tez çalışması bile hazırlayabilirdik o an :) Dartı duvara asan gençler bizim özenle üst üste dizip devirmemek için neredeyse yanına istimlak duvarı dikeceğimiz kulemizle hiç mi hiç ilgilenmiyor, hatta 'buraya gelin hadi oynayalıııım' çağrımıza da kulak asmıyorlardı. İşte o zaman anladım ki gerçekten erkek atalarımız avcı, kadınlar ise sosyal yönleri daha gelişkin (konuşkan da denebilir :)) birer toplayıcıydı. Yani bunu bize uyarlarsak, erkekleri aramıza katıp jenga oynatmak biraz vakit aldı. (dart o anda çözülebilcek kadadr basit bir alet olsaydı başından alamayacaktık adamları Allah'tan çok kompleks bir cihazdı da anlayamadılar oyunun nasıl başlatılacağını öyle sallayıp durdular bi süre okları sonra sıkıldılar :) Üstüne bir de Victoria's Secret eşliğinde tabu oynadık. Tabi ki kızlar kazandı :) (defileye suç bulmayın biz daha zekiyiz :p)

Cuma günü olması ve herkesin işten çıkmış olması nedeniyle gözler 02:00'ye gelirken kaymaya başladı. İki kişiyi kaybetmiş olsak da geceyi 03:00'e kadar getirmeyi başardık :)

ÖZet: ne yapsak diye günlerce düşünmediğim ve spontane oluşan bir grupla geçirdiğim bu yılbaşı son zamanlarda geçirdiğim en eğlenceli yılbaşıydı..

Seneye plansız programsız şekilde görüşmek üzere.. :) 

 
Toplam blog
: 19
: 1679
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

Kendi kendine şarkı söylemeyi, yazı yazmayı, hediye almayı (hatta yapmayı), fotoğraf çekmeyi, her..