Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '17

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yılbaşı Hediyeleri

Yeni bir yıl geliyor, taze taze 365 gün 

Yeni yılı karşılarken güzel işler yapalım ne mi ?

    Sosyal Hizmet ya da Çocuklarla ilgili vakıflara bağış da bulunmak.
    Yılbaşı tebrik kartlarını bu kurumlardan almak
    Fidan bağışı
    Yakınlarımızdaki durumu olmayan insanları bulup ,onlara gizli yardım etmek
    Çocukları sevindirmek
    Yaşlı birine yardım etmek ( Ne olabilirse )
    Hasta çocuklara destek ( Ne elimizden geliyorsa )

Ben bu yazdıklarımı aynı zamanda gerçekleştiriyorm. Huzurla doluyor içim 

Yaldızlı paketlerde atkı, bere, eldiven, çikolata, süsler alacağımız yerde böyle bir hediye listesi yapalım.

Bunları unutalı cok oldu, en değerli eşyamız IPhone telefon oldu, herkes içine cekildi, komşuluk bitti, mahallede güçsüzlere yardım kalktı; aman kimse beni rahatsız etmesin tavırları bir garip olduk.

Başımıza gelmeden anlamaz olduk, sonra da aaa kimseye bir kötülük yapmadım  ki başıma geldi deriz. Hayata nasıl kafa tuttuğumuzla ilgilidir.İyi düşünürsek , iyi olur yeter ki  kalbimizi bozmayalım. 

 

 

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..