Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yılbaşı inadına kutlanmalı; çıt çıkarmadan bile olsa.

Yılbaşı inadına kutlanmalı; çıt çıkarmadan bile olsa.
 

Bak bi bak!
Günlerdir kafamızın içine ediyorsun,
Dinle o zaman azıcık da beni adam/kadın.
Bak bi lannn! Bi dinle!

Anlaşıldı yazmam lazım yine.

Bu yılbaşı nerden gelmiş,
Bize tersmiş,
Bizim nerde olmamız lazımmış,
Aldatılıyormuşuz!
Pazarlanan bir günmüş,
Uzatma daha fazla,
Anladık be kardeş.

Bak, bak bi!
Ben de diyorum ki;
Milyonlarca yol açıldı insanın önüne,
Milyonlarca düşünce kondu,
Yemesi için de milyonlarca tuzak kuruldu.
Fakat insan kendine uyanı seçti, beğendi.
Ruhuna, onuruna uyanı yani.

Özgür olanı seçti mesela.
Eğlenmekti amacı eğlenceyi seçti.
Sevmekti amacı, sevişmeyi seçti.
Oyundu amacı, oynamayı seçti.

Yalnızlığı böyle yendi insan!
Kutsalları da oyuna dahil etti.
Daha da zorlamayın,
Yüreği yılbaşıdır onun,

Bak bi bak, anlatabildim mi?
Anladın mı?
Yüreğimize hiç giremediniz,
Sessiz olun da saygımız olsun size.

Işıkta kalmak kutlanır.
Özgür bırakın bizi.

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..