Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Yılbaşı

Yılbaşı
 

YENİ YIL GELİYOR


—Noel baba bize yalan söylüyorsun? Bu sene de unuttun bizi! —Ah yavrum, güzel prenses, ben hiç sizi unutur muyum? Önceki senelerde de size çok hediye getirmiştim, diğer arkadaşlarına fazla getirememiştim. Eh bide yaşlandık. Unutuyorum artık idare et beni. Ama bak bir paket kalmış çuvalımın ucunda. Bu da senin olsun. —Bu ne Noel baba? Hemen açayım. aaa anneme durmadan al al diye ısrar ettiğim bir bebekti. Teşekkür ederim. Sen dünyaların bir tanecik Noel babasısın. —Hah aha şaka mı yapıyorsun? Benden bir tane var zaten. —O evet Noel baba. Biraz da gülme zamanı. Galiba bende sana benzemeye başladım. Unutkan bir kız olacağım ilerde.
 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..