Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yılbaşında gökten yıldızlar yağacak, melekler sahneye konacak, ortalık tutuşacak

Yılbaşında gökten yıldızlar yağacak, melekler sahneye konacak, ortalık tutuşacak
 

Miranda Keer, baş melek idi.Antalya'ya da gelmişti


 

VICTORİA'S IN ÖNCEKİ BAŞ MELEĞİ, MİRANDA KEER İDİ. AYRILINCA, ŞİMDİ İKİ MANKEN BU ÜNVANI  YANİ BAŞMELEKLİĞİ PAYLAŞACAK. MİRANDA NIN YERİ DOLDURULAMIYOR.. BU YILBAŞI GÖKTEN YILDIZLAR YAĞACAK, MELEKLER ÇİFTERLİ OLARAK KANAT TAKACAKLAR, PODYUM TUTUŞACAK. ( RESİMDE MİRANDA KEER SOLDAN 3 NCÜ )

        BU DA, YENİLERDEN. KANADINI EĞRETİ OLARAK TAKMIŞ. BAKALIM BU YILBAŞI  MELEKLERİN KANADI KİME TAKILACAK.

İŞTE PODYUMLARIN BAŞ MELEĞİ MİRANDA KEER

BU DA GEÇEN YIL YAPILAN  LONDRA'DAKİ  GÖSTERİ SONRASINDAN. MANKENLER, KIŞ  MIŞ DİNLEMEMİŞ, DENİZE KOŞMUŞTU

BU DA, DEFİLE HAYRANI BİR GENÇ KIZ. PODYUMDA OLAN BİTENLERE BAKARAK HEVESLENMİŞ  OLMALI..... EH, POZU  HİÇ FENA DEĞİL. BAKARSINIZ BİR GÜN KEŞFEDİLİR.

         Yılbaşı yaklaşıyor. Moda dünyası şimdiden orada burada  moda show’ları yaparak o büyük güne hazırlanıyor. Bunlardan bir tanesi de ünlü Vitoria’s  Secret, iç çamaşırlarını sahnede sergilemek için kolları sıvadı.

         Bu ünlü firmanın showları dünyada çok  ses getiriyor. Her yıl meleklerin yenisi  seçiliyor. Kanat takı merasimleri ilk geceden başlıyor zaten. Kanatlı melekler, sahneyi de uçuruyor, modayı da insanlarını da.

         Uzun yıllar baş melekliğini koruyan Miranda Keer yok artık. Kanatlarını podyumda bıraktı. Onun yerine  iç çamaşır firması Victoria’s  Secret, çok  kimselere kanat taktı amma, baş meleği bulup da bir türlü yerine oturtamadı.

         Eski baş melek, bir daha eski firmasına nedendir dönmedi. Halbuki kapılar açıktı kendisine. O melek, bilindiği gibi Antalya’ya da geldi. Sabaha karşı, bir valizi ile Havaalanına indi. Uykulu gözlerle taksi arandı, gayet mütevazi oteline gitti. Görgüsüz Suudi Kralı gibi kapısında düzinelerle araba beklemedi. Düzinelerle kral odaları açılmadı. Kazanları,  kepçeleri ile aşçıları gelmedi.

 Avustralya kökenli Miranda Keer'e selamımızı söyle dedik, oradaki gazweci arkadaşımıza. Hulusi Şenel cevap veriyor: " Yahu Muzo, burası koskoca bir  Avustralya kıt'ası a mübarek ! . Mirandayı ben şimdi burada nasıl bulurum" deyince, oturup  bu şiiri yazmiştım. Şöyle ki:

 

"Çıkıp gidelim, ilkten Çeşme’lere / Modelim ol, hem gündüz, hem gece / Kaleden kaleye, uçalım delilercesine / Diskolarda coşalım, söyleyelim ye, ye, ye / Koydularsa bulsunlar, olalım bilmece / Eh, acıkmışsındır Şevki’nin kumrusu nerede? / Tadına doyulmaz, ye Allah ye / Elin elimde, makineler yedekde / Vuralım, dağ yolarına seninle / Zıpla, koş, yuvarlan, bin salıncaklara / Çekeyim seni ben, kameralara / Geçsin günümüz Çeşme akşamlarında / Şiirler okuyuver, güzelim Miranda / Sesli sesli alalım seni kameralara.

İki kere vurdum kapını, bildin mi sen beni ? / O ben değildim, yüreciğimdi / Güzel gözlerindeyim, unutma beni / Beş bilinmeyenli denklem misin ki / Çözemedim ben seni

Şiirsel röportaj olsun, üstelik de sesli / Dökelim kurtları Çeşme’de, ah seni seni / Milattan önce de vardık, sonrası da dert mi? / Bir şarkı var plakta, kadifedendir kesesi / Arkası da ‘yarım kilo kaşarla,  yiyeyim seni’

Röportajbahane ya, buldum ben seni / Seneye yine bekleriz, sor yine halimizi / İyisi mi, dakika başı gel, ben buradayım / ‘Adda’ lara gidelim, kuş olalım / Röportajlar yapalım, hep beraber kalalım / Bu yazdıklarımı hanım okur ekranlardan / Hem okuyor, hem söyleniyor öte yandan / ‘‘Beni şiirlerle tavladın, diyor / Sıra Miranda’da anlaşılan’’

Şimdi Miranda Keer’in yerini tek kişi bile dolduramadı. Hadid ve Jenner ikilisi, Miranda’nın yerini almağa çalışacaklar. Bu yılbaşı onlara kanat takılacak. Ama, baş melek hangisi olacak, belli değil.

Miranda  bu firmadan ayrıldı, eşinden de ayrıldı. Şimdilerde ortalıkta gözükmüyor. Çocuğunu büyütmekle meşgul. Fakat moda dünyası onu hafızalarda hep baş  melek olarak anacak ve tahtından indirmeyecek.

Ditebiliriz ki, Gerçekleşen Victoria's Secret'ın ısıtma turlarında podyumunun yıldızları  Kendall Jenner ve Gigi Hadid olacak. Bakıp göreceğiz tabi meleklik yakışacak mı? Onlara şimdilik şirketin en popülerleri gözü ile bakılıyor.

Yaklaşan büyük show öncesi, canciğer kuzu sarması bu iki arkadaşa kanatlar yakışacak mı bakalım.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..