Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yılbaşında Zengin Olmak

YILBAŞINDA ZENGİN OLMAK

 

Yılbaşı ile ilgili fikrimiz genellikle zenginlikle eşleşir. Yılbaşı ve zenginlik deyince de ilk aklımıza gelen büyük ikramiye ile kurduğumuz hayaller. Yüzümüzü güldüren, içimizi ısıtan birçok hayallerin yanında da zihnimizin derinlerindeki “olmaz ki, bana çıkmaz ki” sesinin gölgesi ile beklenti halindeyiz.

 

Yılbaşı ikramiyesinin size ulaşması için ona inanmanızı, “Yılbaşı ikramiyesi bana çıkıyor.” “Yılbaşı ikramiyesinin bana çıkmasına niyet ediyorum.” cümlelerini kullanmanızı tavsiye ediyorum. Büyük ikramiyeler ona çok inananları sever ?

 

Parasal zenginlikle birlikte manevi birçok zenginliğe de kapı aralar her yeni yıl. Kendimizle ilgili yeni kararlar alırız. Yenilenmek isteriz. Yükleri bırakmak için girişimlerde bulunuruz. En çok da bağımlılıkları içimizden çıkartmak için kendimize söz veririz. Kendimize inandığımız, yüklerin, bağımlılıkların altındaki verimi ortaya çıkartmak istediğimiz yepyeni bir başlangıç fırsatıdır yılbaşı.

 

Niyetlerimizin bol olduğu, hayatımızı daha fazla huzur, sevgi, güven, kazanca yönelttiğimiz, içimizdeki yetenekleri ortaya çıkartmak için adım attığımız yılbaşında ve sonrasında tüm dilekleri gerçekleştirme gücü diliyorum. Evrensel sistem ve akışla büyük hizalnmaya niyet edebilirsiniz.

 

Sevgi ve şifayla,

Ebru Demirhan

www.ebrudemirhan.com

@ebrudemirhan.ytm

 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..